Kabe'deki Melek Görüntüleri! Acaba gerçek mi ? En doğrusunu ALLAH bilir.
- Açıklama : Hayırlara vesile olmak için PAYLAŞIN: www.ilahisevenler.com
- İzlenme : 487313 | Puan : 3.7
- Süre: 02:34 | Tarih : 18.12.2011
- Etiketler : kabede melek görüntüleri kabede melek kameraya takılıyor mekkede melek görüntüsü melek videosu kabedeki melek video ilahi sevenler video izle cep telefonu internet thy otel tatil köyü
Yorumlar
duygu | 01.05.2017
Ben inanamadim ama arkadaslar inede bilir
irfan | 28.11.2015
Gercek tamammi
elif | 18.05.2015
gercekde ola bilir olmayada bilir
123 | 30.07.2014
Bazilari illuminati yeni teknolojisi diyor ama melek te olabilir
SAADET SÖKMEN | 30.05.2014
SEN KAİNATI YARATTIN İNANMAMAK ELDE DEĞİL
senanur olgun | 18.04.2014
inanılmaz birşey
hilal aslan | 23.01.2014
BUNLAR GERÇEKMİ İZLERKEN TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU AMA BENCE GERÇEK
mikail yavuz | 22.12.2013
mucize isteyenler alın size ALLAH(CC) nin yaptıgı bir mucize
dev ri alem | 28.09.2013
siz lumumatliler bilem daha dinimizi elleştiren insanlar mucizemi istiyonuz alısize mucize ey müsülman insan lar sizetek diyece ğim şeyb dini nizde sapmayın
mustafa geçer | 15.09.2013
ne kadar doğrudur bu görüntüler bilmiyorum ama bu görüntüler kadir gecesinde çekilmiş görüntüler olduğu söylenir ve kadir süresindede tam olarak şöyle yazıyor ;Biz o (Kur’ân)nu Kadir gecesinde indirdik.Kadir gecesinin ne olduğunu sen nereden bileceksin?Kadir gecesi bin aydan daha hayırlıdır.Melekler ve Ruh (Cebrail veya Ruh adındaki melek) o gece Rablerinin izniyle, her iş için inerler.O gece, tanyeri ağarıncaya kadar süren bir selâmettir.
Shukurova Ayan | 03.09.2013
cox gozel
ŞANLI YİĞİY | 18.08.2013
VE SELAMÜN ALEYKÜM DİN KARDEŞLERİM BEN SERÇEŞME BERBANT VİDEYU İSLEDİM GÜZEL HAZIRLAMIŞLAR YAPAN GRZ LILAR.ŞUNU BİLMEMİZ GEREK Kİ MELEKLER SADECE KALP Bİ ALAH İÇİN ATANLARA GÖRÜNÜR İLAHİNİN SESİ VE MÜZİĞİYLE VE IŞIKLARLA CANLANDIRAN BU GRZ LILAR. Eyer kulaklarınızı iii verirseniz arkasında bir görültü geliyor zaten bunu yayınlayanlar da dinin de şüpe görürüm. BAJAR EĞİT
çil ek | 08.07.2013
hiç güzel değil
Salihcan=isa | 24.04.2013
bence böyle bişey var peki eğer çetenli köyüne gidin bakalım gerçekmi değilmi görün
barış | 22.04.2013
arkadaşlar bizim dinimiz inanmayı görmeden inanmayı emreder muhakkakki rabbinin melekleri o nun izni ile insanlara görünür bundan kendimize ibret çıkarmamız gerekir fazlada kafa yormaya gerek yok inandınmı inandın inanmassan sen bilirsin şahsen bana sorarsanız inandım nedenmi rabbimdendir ne güzel söylüyor aşık idraki meali bu küçük akla gerekmez zira bu terazi bu kadar sikleti çekmez varmı var ben inandım ama sizi bilmem
fatih | 08.04.2013
evet arkadaşlar bu melek gerçek olabilir çünkü allah ın olduu yerde melek te olabilir
sena | 19.01.2013
kabede melek görüldüğüne pek ınanmadım çünkü meleklerı ancak yada belkı anne karnında bebekken görürüz
ayşe | 18.01.2013
EVET ARKADAŞIN BİRİ GÜZEL BİR TESBİTTE BULUNMUŞ MELEK İNERKEN KABENİN ÖRTÜSÜ FARKLI,İNSANLARIN ARASINDAN GEÇİP YÜKSELİRKEN FARKLI..BU DA DEMEKKİ HİLE VAR..AMA KURANLA SABİTTİRKİ KADİR GECESİ MELEKLER VE CEBRAİL(A.S)YERYÜZÜNE İNER..BİZ ZATEN İNANÇLI İNSANLARIZ...
aygun imanova | 07.01.2013
evet bu hakdir
ERCAN | 03.12.2012
ALLAHIM SENDEN KORKMAYAN KAFİRDİR
ilker | 03.12.2012
arkadaşlar bu iki şey olabilir ya azrail yada ışık olabilir neden azrail dedim şimdi bişey dinledim can alındıktan sonra ruh ışık şeklinde gidiyormuş ama gerçekten nedir bilmiyorum ?
mustafa | 18.10.2012
kabeye inen melek dogrumu bilmem ama şüphesizki ALLAH isterse iner insanlara görünür ALLAH kimseye varlıgını kanıtlama geregi dumaz zaten kanıtlamıştır bizim var oluşumuzla çünkü şuhanda hiçbir güç almadan sadece ALLAHIN emri ve yetkisiyle yazıyorum bunları buda apacık bir kanıttır kabeye melek insede inmesede bizi baglamaz bizim RABBİMİZ BAKİDİR ALLAH CÜMLEMİZE MERHAMET ETSİN AMİN
kadir gok | 03.08.2012
ALLAH cc luhu butun musluman kardeslerimizi o mukemmel yer olan kabeyi sonra peygamber s.a.s efendimizin ziyaretini nasip eylesin ve bizi icinde guzelikler olan cennetini nasip etsin amin
şerife | 30.07.2012
bu haber ömer çelakılda da çıkmıştı bu doğru değil yani herşeyi allah bilir........
Enes Yasin Yurtlu | 04.07.2012
Melekler kabede çok ama bu görüntü bence mavi ışık aldatması.
MİKAİL GÖNÜLAL | 04.07.2012
Burada önemli nokta dünyada olupta cennetten daha değerli 2 yer var.1.KABE mekke de 2.si Peygamber efendimizin kabri MEDİNE de.kamera Nurani varlık olan meleği çekiyorsa tamammı da çekmesi lazım.Daha önemlisi Allah (C.C) her şeyi görüyor ve Allah (C.C) rızasını kazanmadan daha önemli bir gaye yoktur.Cennete girme bile hafif kalır.O yüzen rızasını kazanma yolunda farz,sünnet,vacib yapabileceğimiz kadar nafile ibadet ve kullukla dolmalıyız.
ASDASDA | 22.06.2012
hayır bu video kesinlikle yalan bakarsanız melekleri tam olarak bilemeyiz biz ve dikkat edenler için soyluyorum arkadaki temaspom lar meleki olusturuyo yani mtolojideki (yunansaçmalığı)melekler i gosteriyor ben gerçek melegin boyle olmicagını dusunuyorum ayrıca yapana hll olsun.
simge külcü | 16.06.2012
arkadaşlar tabi ki melekler kabeye inerler ama şunu bilmelisinizki melekler insaanlara görünmezler görüntü bnce doğru değil
simge külcü | 16.06.2012
arkadaşlar tabi ki melekler kabeye inerler ama şunu bilmelisinizki melekler insaanlara görünmezler görüntü bnce doğru değil
mikail gönülal | 10.06.2012
görüntüde adam melek gelmeden bakıyor.Ama şunu da söyleyim Kabe ZATEN mELEK KAYNIYOR.çÜNKÜ ORADA İNSANLAR EVLİYA MAKAMINA ÇIKAR. O YÜZDEN BUNLARA DAHA FAZLASINI KALP GÖZÜYLE GÖREBİLİR ANCAK BU SURET GİBİ DEÄİL DAHA FARKLI ÖNCE IŞIKLAR ŞEKLİNDE SONRADA ŞEFFAF OLARAK OLABİLİR ANCAK KAMERA ÇEKİYORSA HEPSİNİ ÇEKER UNUTMAYIN MİLYARCA TİLİRYARCA MELEÄİN OLDUÄU YERDE 1 TANESİNİ ÇEKMEZ!BİLİGSAYAR YAPMASI TATLI BİR YAPIT
ali maviş | 03.06.2012
mesele inanmak yasa inanmamak.kalp gözünüz de asıl cevap.sevgiyle..
salih gökçe | 04.05.2012
görüntüler doğrumu ama tüylerim ürperdi.. ama o topraklara gitmek istiyorum allahık bizim günahlarımızı affert nefsimle bizi yalnız bırakma bize yardım et yarabbim.. amin
Hasan | 18.04.2012
ya arkadaşlar o gerçek depil mavi ışık hileleri bunlar inanmayın peki çünkü onu çekerken diğer insanlar neden oraya bakmıyor
seda akgül | 05.04.2012
ey müslüman kardeşler allah herşeye kadirdir.siz bu olaylara inanmıyorsanız imaninizi sorgulayın bunlara inanmayan insanlar esas cahillerdir.hz.muhammedin ayak bastığı toprakları meleklerın ziyaret etmesi size nasıl saçma gelebilir.nasıl bir aldatmaca olabilirki bu allah c.c. herşeye kadirdir unutmayın bigün bu rüyadan uyandığımızda allahın kudretinin nekadar büyük olduğunu görücez.rabbim hepimizi kendisine layık kullardan eylesin.
mesut yalçın | 29.03.2012
arkadaşlar evet kuranda bi ayette bile var kadir gecesi melekler rasulullahı ziyaret edermiş ama görüntü doğru mu bilmem
yusuf demir | 17.03.2012
CENAB-I RABB-ÜL ALEMİN'İN İZNİ OLMADAN BİR YAPRAK DAHİ DÜŞEMEZKEN MELEK KAMERAYA YAKALANDI GİBİ ŞEYLER ASLA SÖYLENEMEZ SÖYLENMEMELİ DE, ÇÜNKÜ ŞAYET BU GERÇEK İSE ŞÜPHESİZ O YÜCE MEVLA'NIN İZNİ KEREMİYLE OLMUŞ VE İÇİNDE MUHAKKAK NİCE HİKMETLER VARDIR, EÄER ALDATMACAYSA Kİ BENİM KANAATİM DE O YÖNDE RABB'İM BUNLARI HAZIRLAYAN VEYA HAZIRLAYANLARA HİDAYETLER NASİB EYLESİN.. ARTI ŞAŞIRMAK İÇİN DE MELEK GÖRMEYİ BEKLEMEMELİYİZ, HEMENCECİK SAÄ AVUCUNUZU AÇIP AVUÇ İÇİNİZE İYİCE BAKIN, SONRA PARMAKLARINIZI AÇIP KAPAMAYI DÜŞÜNDÜÄÜNÜZDE PARMAKLARINIZIN AÇILIP KAPANMASINI SEYREDİN, SUBHANALLAH.. RABB'İM NE DE GÜZEL YARATMIŞ BUNDAN DAHA EVLA MUCİZE Mİ OLA Kİ..
murat uğur | 12.03.2012
yarabbi herkesi nasip et sonrada beni nasip et efendimize kavustur ne olur allahım
mustafa karahan | 11.03.2012
gerçekten tüm kalbimle söylüyorum tüylerim ürperdi allah inşallah bizlerede nasip ederde görürüz
SONGÜL | 11.03.2012
yarabbim günahlarımızı affetsin nasıl çıkacaz karşısına uyanmamız için gösteriyo ama biz halan daha yalan dünyaya kapılmıs hüsrana dogru yol alıyoruz affet yarabbim amnn
volkan | 10.03.2012
birde bunu tele çeken adam her kimse hacı adayı olacak cahil hacılar çook..sadece gidiyorlar cahil cahgil işte neymiş sonra biz hacı olduk herşey gitmek ile olmuyo.. onlar görünürse allah zin verirse ancak onlar cin tayfası değiller..(şeytan adem e secde etmedi çünkü o bir cin idi..)
volkan | 10.03.2012
melek aksoy.. ölmüş insanların ruhları dünyaya inmez insanlara yanlış bilgi vermeyiniz..ancak sura üfürüldükten sonra cesetlerine gireceklerdir..senin dediğin sadece hızır a.s.dır
volkan | 10.03.2012
he birde şu vardır bir tv kumandasının lazerini ışınını göremezsiniz ama telin kamerasına tutrsanız gözüküyor meleklerde ışın yopluluğu oldukları için.gözükme olasılıkları 1000 de bir de olsa belki gözükebilir o da bi ihtimal
volkan | 10.03.2012
tamamiyle telefonun kamera parlaması melekleri insanlar göremez bunu biraz dini bilgisi olan bilmeli onlarla gözümüzde bir perde vardır bu perde ahirette açılacaktır...kesinlikle telin kamera aldatması.
Erkan Skin | 03.03.2012
Allahin varligi kesin,koskoca üniversiumu yaratcisi.günümüzde bilgisayar diye birsey var bunlarla boyle garipSeyler yapilabiliyor.birde bu dunyadaki savaslarin sorunlarin cogu inanc uzerineKurulmus ve yapilmistir.Okadar cagil insanlar varki her gorduklerini allahla birlestiriyorlar.Allah iyidir Allah bize yasami koskoca gaksileri baska dunyalari verende yaraticimizdir.milletin beynini yikamayin.cehennem cennet Niye Allah bize aci cektirsin niye yaptigimiz hatalardan dolayimi.kaderimiz yazilmis ozaman insanin hata yapacagida yazilmis.niye bukadar aci Niye boyle bir sistem.Sirf Bizim galaximizde bin tane dunya oldugu soyleniyor.dusunun milyarlarca Galaksi var yada tirilyon.her galaktide binlerce dunya var.Uyumayin Bakis acinizi degistirin.alla ademle havayi yaratmis nezaman.bizden once dinazorlar vardi kardesim.allah var inaniyorum.ama bizi yaratan bas gezegenlerden gelen akili varliklarda olabilir.belki yuzbin senenin teknolojisi var.tarih hep yeni yaziliyor lutfen.eski kafalari dinleyipte Bakis tarzinizi kisitlamayin.isbat edilmemis seyler zamanla Gun isigina cikiyor.birakin boyle palavralari.elli senede insanin geldigi duruma bakin.
mavi | 02.03.2012
Bu düpedüz bir hiledir. Aldatmacadır... Mavi ışık projesidir bu... internetten araştırın... Ne olduğuna şaşıracaksınız.
ceyda mutlu | 18.02.2012
arkadaşla doğrumu yalanmı bilemem orasını ALLAH bilir RABBİMİZ bizi ona kulluk etsin diye yaratmış bu yalansa yapan kimsr çok büyük günah işlemiş olur hepinize iyi günler dilerim
murat giriş | 16.02.2012
sakın inan mayın bunalar mavi ışık sistemi insanların beyinlerini yıkıyorlar
rüstem kertiz | 12.02.2012
arkadaşlar böyle olaylar Allah isterse yaşanabilir bunda büyütecek bir şey yok insan şeytan cin gördüklerinde inanıyorlarda Melek görünce niye inanmak istemiyor? ama şuda kesin ALLAHA inanmak için de böyle şeylere gerek yok çünki RAHMAN demek görmeden inanmak demektir.ama böyle şeyler bazen zuhur edebilir biz bile istesek hak etsek ALLAH böyle nurani varlıkları bize gösterir.
mustafa kandemir | 09.02.2012
Arkadaşlar hadi diyelim bu görüntü uydurma gercekten böyle birşev var olduguna inanın ama Göremesekte inanmalıyız burda saptırma yok gayet normal bir olay var salakca konusmayın lüt.Müslümanız kafir değil..emlamdulillah
ali kemal | 03.02.2012
böyle bir asıl varsa ceken kişi neden kendini saklıyor
SAİT | 03.02.2012
allah'ü ekber
murat | 27.01.2012
Video montaj dikkatli bakarsanız belli.kabenin örtüsüne bakın olayı çözün.biraz dikkat!
zeynep aktürk | 26.01.2012
bence doğru eğer inanmayan varsa onlara sesleniyorum bence inanın her kadir gecesinde melekler iner bir arkadaşımızın dediği gibi bence o melek gerçek melek bende ilk gördüğümde şaşdım ve korktum ama inanın o gerçek melek.
gökhan yıldırım | 23.01.2012
BÜTÜN MÜSLÜMAN KARDEŞLERİME SESLENİYORUM KİM ALAHIN GÖNDERDİĞİNE İNANMASA O MÜSLÜMAN DEĞİLDİR HER KADİR GECESİDE MELEKLER İNİR BUNU BİZ TÜM MÜSLÜMANLAR BİLİYORUZ BİLMİYENLER İÇİN SÖYLÜYORUM KAFANISI SAÇMASAPAN ŞEYLERLE DOLDURMAYIN SADECE ALAHA İBADET EDİN ONUN YOLUNDA GİDERSENİZ DOĞRU YOLU BULURSUNUZ AMA YOK BAŞKALARINI DİNLER İSENİZ KAFANIZ KARIŞIRYANLIŞ YOLA SAPARSINIZ ŞEYTANA UYMAYIN YOKSA GİDECEĞİNİZ YERBELİ
MUHAMMED BARAN | 22.01.2012
BU GERÇEK DEĞİL MELEKLERİ BİZ GÖREMEYİZ BU BİR YALAN BÖYLE BİR ŞEY OLAMAZ HEM İNSANOĞLU NERDEN BİLEBİLİR BUNUN BİR MELEK OLDUĞUNU. TEK KELİMEYLE RAHİM OLAN ALLAHTIR BUNUN GERÇEK OLDUĞUNA İNANMAMALIYIZ BİRİ BİŞEY SÖYLEDİ DİYE HEMEN İNANMAYIN YA DOĞRU DEĞİLSE.
ugur | 22.01.2012
allahın mellekleri görün mez oldun herkesde bilir ama bunu kim yın ladırsa allahın gazabına urasınnnnnnnnnnnn
BEYAZ MELEK | 19.01.2012
GÖZÜNÜZLE GÖRDÜKLERİNİZ BİLE SİZE GERÇRKMİŞ GİBİ GELDİĞİ HALDE DEĞİLKEN,BU ALDATMACAYA GÜLÜNÜR..
muammer arslantürk | 19.01.2012
kesinlikle gercek değil yalan bu video melekler asla görünmezler hangi kul bu günahkar gözlerle görüp videosunu çekecek meleklerin 3 özelliği vardır yemezler içmezler ve kesinlikle GÖRÜNMEZLER
muammer | 19.01.2012
kesinlikle gercek değil yalan bu video melekler asla görünmezler hangi kul bu günahkar gözlerle görüp videosunu çekecek meleklerin 3 özelliği vardır yemezler içmezler ve kesinlikle GÖRÜNMEZLER
muammer | 18.01.2012
bence bu video gerçek değil meleklerin üç özelliği vardır yemezler içmezler GÖRÜNMEZLER
Tolunay Yener | 17.01.2012
Kesinlikle yalan! Ben görüntü yönetmeniyim yoğun ışıklı her yerde kamera lensi üzerinde bu tür yansımalar olur. google da "lens flare" diye aratırsanız size fikir verecektir.Lütfen insanların duygularını suistimal eden bu tür saçmalıklara inanmayın.
hüseyin yalçınkaya | 17.01.2012
selamun aleyküm değerli kardeşlrim ben bu videoyu açaraçmaz böle dpğrusu tüylerim diken diken oldu bence o melekler gerçek kurban oldum allahım bunu bize belkide bir ders lsun diye bir kereliğinede mahsus olsada aciz kullarına göstermiştirki bi ders alsında kendine bi çeki düzen versin ve kurban olduğum allahım bizi allahın mucizelerine inanıp ve bunlardan ders almasnı bilen müslüman kullarında eylesin allah (c.c) nun rahmeti ve bereketi üzerinize olsun allaha emanet olun. hyk-02-
serhat terzi | 16.01.2012
ARKADAŞLAR BİR ÇOK YORUM OKUDUMDA NASIL OLURDA İNANMAYIN DERSİNİZ YÜCE MEVLAM YA RABBİMİZ BUNU ÖZELLİKLE İNSANLARA GÖSTEİYORKİ BANA KULLUK EDESİNİZ DİYE PEKİ NEDEN BAŞKA BİR YERDE OLMUYORDA NEDEN KUTSAL TOPRAKLARDA OLUYOR HİC DÜŞÜNDÜNÜZMÜ AZRAİL(A.S)KAC GÜNDE KAC MİLYARLARCA EVDEN GEÇTİGİNİ BİLİYORMUSUNUZ HANİ BAZEN Bİ TİTREME GELİRYA İNSANIN İÇİNE HİÇ SUPESİZKİ DÜSÜNÜN AZRAİL(A.S)MUHAKAK OZMAN YANINIZADAN GEÇİYOR LÜTFEN ARKADAŞLAR İNANALIM NASA DİYORSUNUZ BİSEYLER DİYORSUNUZ BUNLAR HEP UYDURMADIN SAKIN SAKIN ARKADAŞLAR BU TÜR YORUMLARA İNANMAYIN OKİ BİR TEK OLAN ALLAHIMIZIN GÖNDERDİĞİ MELEKLERİNDEN BİRİDİR ALLAHIM SEN BÜTÜN MÜSLÜMAN KULLARINI KÖTÜ ŞEYTANIN ŞERRİNDEN KORU
ekrem karadoğan | 15.01.2012
bnce bu video gercek.çünkü ALLAH kadir qecesi basta hz.cebrail a.s başta olmak üzere tüm meleklerinin hikmetli iş yapmaları için inmelerine izin verirmiş
hakan ulus | 15.01.2012
ilyas kardeş sen allaha inanan arkadaşsın bu insanlar ne mucizeler gördüde inanmadı şimdi melek neye benziyormu diye bunumu tartışşacaz ayrıca kim yapmışsa eline sağlık guzel olmuş video .
Tarık Emre Öztürk | 06.01.2012
Hey biraz dikkatli inceleyin bu video iki farklı zamanda çekilmiş. Kabenin üstüne dikkat edin örtüsü o cisim yukarı çıkınca değişiyor. BU kadar kısa bir sürede değiştirilmez ayrıca herzamanda kabenin örtüsü değiştirilmez bu kesinlikle montaj. Bizi saptırmak istiyorlar. Biz melekleri göremeyiz. Hem melekler bildiğim kadarıyla çok hızlıdırlar. bu ışık ise bir yansıma gibi duruyor ve oldukça hızlıda değil
ceyda mutlu | 01.01.2012
arkadaşlar internette her şey var kıyamet yakında glicek bunun yarı sıra deccal öküzü dabbetü l arz filan gelecek hepinize diyorum kıyamete hazırlanın
derya deniz | 31.12.2011
allahımız nasıl yaratıyor bunun sonuçu kıyamet yakında geleçek
serkan vesek | 29.12.2011
tek kelimeyle şöyle söylüyüm kıyamet yavaş yavaş yaklaşıyor arkadaşlar namazınızı kılın dua edin insanlık için ve bu dünyayı unutup sadece öbür dünyayı düşünün....!!!
ilknur urlu | 28.12.2011
allah affetsin ama bende pek tuhaf karşıladım onca ışığın yansıması gibi düşündüm çünkü allahın melekleri tamam nurdan işik gibi olduğu tarif edilir ancak güvercine benzettim açıkçası allah meleklerini aleni göstermiyceği kanatındayım çünkü allah teknolojiyi çok önceden bilendir ama çok ta emin değilim açıkçası çeliştim
Elvin Huseyinaliyev | 22.12.2011
tamamen yanlis melekler goze gorunmez bunlar CIA ve nASA nin ortak calismasi BLUE bEAM hologramlari
petek yılmaz | 16.12.2011
bunalrın hepsi doğrumu bence doğru arkadaşlar çünkii melek die bişi var
yusuf demir | 21.11.2011
TAMAMEN GERCEK BİR FİLİM VAR OLUM LE İLGİLİ VİLMİN ADAI ARAP CA HASAN SEYRETMENİSİ TAVSİYE EDERİM
murat | 17.11.2011
tamamen doğru olabilir
serkan | 16.11.2011
kurban oldugum allahın hıkmetlerınden bıri
ekin | 06.11.2011
gerçek olumlu davrammak gerekiyor
Nurmina gök | 05.11.2011
MELEKLER DUA OKUNAN YERLERE GİDER BENCE.MELEĞİN KABEYE GİTTİĞİ GÜN KADİR GECESİ OLABİLİR.ALLAH ORASINI ALLAH BİLİR.BENİM DİYECEĞİM TEK ŞEY ALLAH'IN VERDİĞİ KURALLARA UYUN.(namaz kılın,oruç tutun,dualar edin vs.)ALLAH HERKESİ KORUSUN.
gülşen yılmaz | 05.11.2011
yıllar önce kadir gecesi odamda aynı kuran sesi ve yerden tavana kadar duman gibi bulutlar secde ediyor namaz kılıyorlardı.ezan sesi tekbir sesleri bir yoğunluk vardı odamda aynı anda olanları ablamda duyuyordu.ama gözümü açınca her şey kayboldu.
Rabita | 01.11.2011
Zaman Ahir Zaman Su Zamanda Din Düsmanlari is basinda Zaman Cok Kötü Basini Almis gidiyor Bu Zamanda iman Kurtardin Kurtardin Yoksa Allah Muhafaza insani Direk Cehenneme Götürür En GuzeL nimet Allahi Görmektir Bu Nimete HakkiyLa Ulasmayi Nasip Ettin Allah C.C Bu Arada Seytan bize Ap Acik Düsman Deyilmi? O Halde Dualarla Allaha siginmaLi Dua Muminin Silahidir.cokca Allahi zikretmeyi Aliskanlik Haline Getirirse insan Allah o Kulunu Cehennem Atesinden Uzak tutar SaygiLarimla
kamuran | 01.11.2011
buna yalan diyen acaba doğrumu söylüyor ne olur beni aydınlatın
yunus boyraz | 30.10.2011
Arkadaslar zamaninizi calmamak icin sadece video nun yapilisndan bahsedeyim.cok ilginc dir ki videoyu ceken kisi melegin gelecegi yeri biliyor ve camerayi orya dönderiyor. ve dikkat etmeniz gereken önemli yer videonun 1,30 dakika,sin dan sonra bir anda kabe nin örtüsü degisiyor. yani uzun lafin kisasi bu filmi hazirlamak icin profi olmaya gerek yok. neden böyle videolar yaparak insanlarin inanc ve duygulariyla oynamaya calisirlar anlamiyorum. saygilar
mehmet subasi | 08.10.2011
DÜNYA ÜZERİNDE OKADAR MUCİZEVARKEN,BU MUHTEŞEM GÜZELLİĞEMİ İNNANMADINIZ.OKADAR ÇOK İNSAN ANLATTI İNANMADINIZ VİDEOYA ÇEKTİLER YİNE İNANMADINIZ,CENNET,CEHENNEMDEN,CANLI YAYINMI YAPSINLAR,GERCİ YİNE İNANMASSINIZ
ferhat akar | 30.09.2011
EY İNANANLAR GAYB ANCAK ALLAH TARAFINDAN BİLİNİR İNSAN OĞLUNUN KENDİ ÜRETMİŞ OLDUĞU TEKNOLOJİ DEĞERLERLE BU TÜR VAKALAR DOĞRULANAMAZ TÜM ALEM İSLAMI YAŞAMAKLA YÜKÜMLÜDÜR BU TÜR AKLIN KISITLI KALDIĞI KONULARDA YERSİZ YORUMLARIN YAPILMASI DOĞRU DEĞİLDİR. BİZLER SADECE BİZE GELENE UYARIZ ALLAHIN DİNİNİ YAŞAMAK YETERLİDİR.
FİRYAL | 29.09.2011
Ben doğrudur veya yalnıstır diye bişey diyemem çünkü ALLAH ın işine karışılmazzzzzzz...!!!
melisa taş | 28.09.2011
gercek miki bu ama alahımızın bir melegi vardır
tahsin kılıç | 26.09.2011
arkadaşlar allah kalbimizde zaten bütün bir benliğimizle biz allaha inanıyoruz böyle şeyler hurafe inanmayın teknoloji çağındayız daha neler karşılacak bunlar amerikanın oyunları
habibullah çavdar | 24.09.2011
bencede bu gerçek olabilir çünkü allahu teala hz bu vidoyu görsünlerde iman etsinler die göstermiş olabilir yalanlamayın çarpılırsınız.O BİZE BELKİDE Bİ UYARI OLARAK GÖNDERDİ ARKADASLAR... Hiç belli olmas yhani abuk subuk yorumlarda yapmayın benden uyarı...
seher yılmaz | 05.09.2011
gerçekten meleği gördğnüzmüki melek diyosunuz inanmayın bu hurafelere dinden çıkmayın zaten dünya günahtan geçilmiyo iyiyce batırmayın inanmayınnn
fethi yılmaz | 01.09.2011
yorumların bi kaçını okudum anladımki insanlarımız din ahlakını kaybetmeye başlamışlar allah aşkına aklızıbaşınıza toplayın zaten ahır zamandayız o zaman göreceksin melegi
mehmet balta | 31.08.2011
arkadaşlar o ızledıgınız melek olayı yalandır. hologramdır bule beam teknolojısıdır. bızım dını hassıyetımızı bildiklerı icin yarın bır gun mesıh ı de boyle cıkartacaklar ufoları uzaylıları... bugun buna ınananlar onlarada ınanıp ıcımızde bulunan hakkanıyeti bozucaklar. gelmeyın bu tür oyunlara. 1938 - 1942 almanların ruslarla ıle savasında da ruslara karsı bu teknıgı kullanmıslardır. yanı bır sıs bombası atarak havada bır hologram yapıp emperyalıst anlatılıp komınıstlık olayını yok etmek ıcın kullanılmıstır. gelmeyelım bu olaya. atlamayalım hemen. musluman ılk once dusunmelı nerede neerelerde hangı kanallar yayınlıyor. alımler nleer dıyor bır arastıralım. melekler ruhanı varlıklardır biz cıplak gözle asla göremeyiz. melekleri kendı suretlerıyle göremeyiz. arastırın lutfen gelmeyın bu oyuna Allah rızası ıcın. ılk önce blue beam teknolojısını arastırın sonra kararınızı kendınız verınız
mehmet | 31.08.2011
arkadaşlar o ızledıgınız melek olayı yalandır. hologramdır bule beam teknolojısıdır. bızım dını hassıyetımızı bildiklerı icin yarın bır gun mesıh ı de boyle cıkartacaklar ufoları uzaylıları... bugun buna ınananlar onlarada ınanıp ıcımızde bulunan hakkanıyeti bozucaklar. gelmeyın bu tür oyunlara. 1938 - 1942 almanların ruslarla ıle savasında da ruslara karsı bu teknıgı kullanmıslardır. yanı bır sıs bombası atarak havada bır hologram yapıp emperyalıst anlatılıp komınıstlık olayını yok etmek ıcın kullanılmıstır. gelmeyelım bu olaya. atlamayalım hemen. musluman ılk once dusunmelı nerede neerelerde hangı kanallar yayınlıyor. alımler nleer dıyor bır arastıralım. melekler ruhanı varlıklardır biz cıplak gözle asla göremeyiz. melekleri kendı suretlerıyle göremeyiz. arastırın lutfen gelmeyın bu oyuna Allah rızası ıcın. ılk önce BLUE BEAM teknolojısıne bakın yorumu sız kendınız yapın
MÜCAHİT ÇELİK | 30.08.2011
ya ne meleği kardeşim cahil olmayın. nasa nın sızan en büyük projesidir bu gördüğünüz sözde melek.hindistanda uzak doğudada buda görünüyor,amerika avrupada isa ve meryem görünüyor.akıllı olun o ışık demetleri çok boyutlu olarak uydulardan yönlendiriliyor.inanın inanmayın bunlar ilerki yıllarda daha gelişmiş olarak karşımıza çıkacak.amaç şu:insanların inandığı her değer kutsaldır,hepimizin tanrısı birdir,bütün kitap ve kutsal insanlar haktır deyip,yeni ve tek dinli tek tanrılı ve tek dünya devleti yaratmak,sonrada (bu projeyi gelişmiş hologram ve yapay zekayla destekleyip )SAHTE BİR PEYGAMBER YARATMAK VE DÜNYAYI İSTEDİKLERİ GİBİ YÖNETMEK )DECCEL BU PROJEDEN ÇIKABİLİR.
merve yenigün | 25.08.2011
Değerli kardeşlerimiz;Melekler nurdan yaratılmış lâtif cevherler, ruhanî varlıklar oldukları için, aslî hüviyetleri ve gerçek mâhiyetleri ile insan gözüne gözükmezler. Görme kabiliyetimiz, melekleri görebilecek şekilde yaratılmamıştır. Ancak Cenâb-ı Hak Peygamberlerine, melekleri görme kabiliyetini verdiğinden, onlar melekleri hakikî şekilleri ile görebilmişlerdir. Ayrıca, melekler farklı şekillere girerek görülebilirler.Melekleri hakikî mâhiyetleri ile göremememiz ve 5 duyumuzla hissedemeyişimiz, onların yok oldukları iddiasını gerektirmez. Duyu organlarımızın maddî âlemde kendi dahi hissedemedikleri pek çok şey vardır. Kulağımız çok tiz ve çok pes sesleri işitmez. Bugün varlığı âletlerle tesbit edilen ışık dalgalarının hepsini, hele röntgen ve ültraviyole ışınlarını gözle görebilseydik, dünyayı şimdikinden çok başka şekilde tanıyacaktık.Biz daha kendi âlemimizdeki tezahürlerin hakikatına vâkıf değilken, Cenâb-ı Hakk ın yarattığı nâmütenâhî âlemlerdeki nâmütenâhî hâdiselerin varlığını nasıl inkâr edebiliriz?Demek ki bir şey i gözle görememek, o şey in yok olduğuna delil olmaz. Gözle göremediğimiz pek çok şey var ki, o şey in vücudunu aklımızla, ilim ve tecrübe ile, deneylerle kabûl ediyoruz. İşte, melekler de gözle göremediğimiz halde, varlığını kabûl ettiğimiz nesnelerdendir.Ancak, Allah dilerse melek, cin gibi ruhani varlıkları temessül ettirir ve insanlara da gösterir.
merve yenigün | 25.08.2011
Değerli kardeşlerimiz;Melekler nurdan yaratılmış lâtif cevherler, ruhanî varlıklar oldukları için, aslî hüviyetleri ve gerçek mâhiyetleri ile insan gözüne gözükmezler. Görme kabiliyetimiz, melekleri görebilecek şekilde yaratılmamıştır. Ancak Cenâb-ı Hak Peygamberlerine, melekleri görme kabiliyetini verdiğinden, onlar melekleri hakikî şekilleri ile görebilmişlerdir. Ayrıca, melekler farklı şekillere girerek görülebilirler.Melekleri hakikî mâhiyetleri ile göremememiz ve 5 duyumuzla hissedemeyişimiz, onların yok oldukları iddiasını gerektirmez. Duyu organlarımızın maddî âlemde kendi dahi hissedemedikleri pek çok şey vardır. Kulağımız çok tiz ve çok pes sesleri işitmez. Bugün varlığı âletlerle tesbit edilen ışık dalgalarının hepsini, hele röntgen ve ültraviyole ışınlarını gözle görebilseydik, dünyayı şimdikinden çok başka şekilde tanıyacaktık.Biz daha kendi âlemimizdeki tezahürlerin hakikatına vâkıf değilken, Cenâb-ı Hakk ın yarattığı nâmütenâhî âlemlerdeki nâmütenâhî hâdiselerin varlığını nasıl inkâr edebiliriz?Demek ki bir şey i gözle görememek, o şey in yok olduğuna delil olmaz. Gözle göremediğimiz pek çok şey var ki, o şey in vücudunu aklımızla, ilim ve tecrübe ile, deneylerle kabûl ediyoruz. İşte, melekler de gözle göremediğimiz halde, varlığını kabûl ettiğimiz nesnelerdendir.Ancak, Allah dilerse melek, cin gibi ruhani varlıkları temessül ettirir ve insanlara da gösterir.
yağmur genç | 24.08.2011
çok şaşırdım ama bence gerçek
ksi | 23.08.2011
bleu beam projesi dunyanin zengin yahudilerinin projesi nasa nin gizli projesi.aldanmayin melekler insan gozuyle gorulemez.
aleyna çağlar | 20.08.2011
YANİ BNCE BN 1SEY DİYEMCM
melek aksoy | 19.08.2011
arkadaşlar bence onlar vefat etmiş insanların ruhları da olabilir bildiğimiz gbi ruhlar istediği zaman dünyaya yolculuk yapabliyolar belkde onlar dünyadayken kabeye gidememişlerdr olünce orayı ziyarete gelmişlerdir
Abdullah Eyles | 17.08.2011
Çok komik... Fotografla ilgilenen herkesin anlayacağı gibi, bunlar sadece parlak ışıkların mercekte oluşan yansımalar. nasıl hareket ettiklere bakın, filmin içindeki parlak ışıkların 2 kat hızla ters tarafa hareket ediyorlar. Birde bir bakıyor (looking) demişler - nereya baktığı belli değil ki...
Abdullah Eyles | 17.08.2011
Çok komik... Fotografla ilgilenen herkesin anlayacağı gibi, bunlar sadece parlak ışıkların mercekte oluşana yansımalar. nasıl hareket ettiklere bakın, filmin içindeki parlak ışıkların 2 kat hızla ters tarafa hareket ediyorlar. Birde bir bakıyor (looking) demişler - nereya baktığı belli değil ki...
Koray hepcan | 14.08.2011
Görünmez melekler görünmez insanlar sınavdadır bu ble beam projesidir amerikanın hologramıdır
ismail harbi | 12.08.2011
arkadaşlar öncelikle şu ömer çelakıl bilmem zekeriya beyaz yok bilmem o bu bunlara inanmaktan waz geçsin inanlar nihat hatipoğlunu tawsiye eederim olmaz dişye bişey yok ama allah yaparsa allah cc derse olur ama dini saptırmaya çalaışanlar ne yazıkkı düzeltmeye çalaışanlardan daha fazla olmuş allh sonumuzu hayırlı kılsın
cansu kör | 11.08.2011
bence gerçek kabe 24 saat yer ve gök kamaraya cekiliyor yani cep telefonu ile alınmıs bir götüntü degil allah istedimi hersey olur allah cc demekki kameraya çıksınlar istemiş yarattıgı melekleri ve çıkmış zaten ordaki bütün insanlar şahit olmuş bu duruma haberlere çıktı ve orda olmayan bizlerede bu görünleri izlemek kaldı bütün mümin kardeşlerim erzurumda sabah ezanıyla ortaya yavas yavas çıkan gözleri izlemedinizmi bunlar kesinlikle foto montaj degildir allah bizleri uyarıyor uymayanlar hala namazlarını kılmayanlar allaha iman etmeyenler düşünsün
oğuzhan canbaz | 05.08.2011
yüce mevlanın yapamayacağı yoktur innanmayan firovunu cesedine benzer
burak | 04.08.2011
gerçek değil bunun videosu war hatta nasıl yapıldıqının
nehir kaan | 23.07.2011
tabiki allah birdir ve rasülallah onun elçisidir ölüm me ve ağirete inanmak ve öldük ten sonra dirilmeye iman rabbim olderse ne olmazki inan mayan lara gelin ce bir kere açıp kuranı kerim oku dularmı ki konu şuyorlar susun ve şirke girmeyin
kader | 23.07.2011
bence gerçek çünkü böyle birşey olabilir inanmıyorum diyenler eşektir salaktır kıyametin alametidir izleyin ve inanın
feriha | 15.07.2011
yani tabi allah bilir ama benim babam dediki melekler görünmezki ma allh onlara derse ....
ilyas çelik | 15.07.2011
inanmıyorum fotomontaş
HAZALSELİN | 11.07.2011
aa inanmıyorum nekadarda güzel ve işalah gerçekdir çünkü süper bir şey
ece taşkın | 27.06.2011
bence doğru çunku kıyametin alametinden bırı olabılır
yankee | 24.06.2011
gerçekten mucize bir şey ben daha yeni gördüğüm için çok şaşkındım rabbim sen herşeye kadirsin
Mehdi | 17.06.2011
Bu gerçek değildir, bu bluebeam projesi.Yeni dünya düzeni gereği apılmış bir şeyaraştırın önce
irem sarıhan | 16.06.2011
allahım gerçekmi ben şok oldum
barış akan | 08.06.2011
allah carpsın gzl vido ilk defa gercek melek gördüm ya allada ona hayırlı bisey yapsın aminnnn :(((
önemsiz | 03.06.2011
imkansız diye bişey yoktur. Ve görüntü doğru. Meleklerin belli bi şekli var mı da insan olarak göründü nasıl böyle oldu diyorsunuz. Eğer ki Müslüman san kitabın KUR'AN-I KERİM se meleklere iman edersin. Madem müslümansın niye inanmıyosun.
abbas | 01.06.2011
Bayram günü melekler yeryüzüne iner, sokakların başında durur ve seslenirler. Onların seslerini insan ve cinlerin dışında bütün mahlûkat işitir. Şöyle derler: ‘Ey Muhammed ümmeti! Rabb’inize doğru gidin, O size mükâfatlarınızı versin, büyük günahlarınızı bağışlasın!’ İnsanlar namaz kılınan yere geldiklerinde, yüce Allah, meleklere şöyle seslenir: 'Ey meleklerim! Amel edenin mükâfatı sizce nedir?' Melekler, 'Sen bizim ilâhımız ve emîrimizsin. Onların mükâfatını ancak sen bilir ve verirsin' derler
murat | 28.05.2011
bence doğru olabilir dünyada işlenen bu kadar günaha işaret olarak allah göndermiş olabilir ki bu telefonlada görülebilir çunku allah insanlara işaret olak gönderdiyse onu her şekilde görmemizi istemiştir
sevcan engin | 07.05.2011
tek kelimeyleALLAH ne isterse o olur
sedatr | 02.05.2011
meleklerin varlığına ve kurandada gectiği gibi yer yuzene geldiklerine inanıyoruz fakat bu durum bu videoya inanmamızı gerektirmez. goruntu cok kötu cozunurlukte cekilmiş ve bu sebeten dolayı ışık odak kaymaları melek olarak yorumlanmıs. özellikle kabe uzerindeki gorunduteki kanatlı melek goruntunun uzerine baska bi programla işlenmiş ve o izlenim verilmek istenmiş. haşa melekler gorevini yaparken sanki paparazi kamerasına farkında olmadan yakalanmış izlenimi var ve sanki meleklerin bundan haberi yokmus gibi bişi oluyo. Allah dilerse hersey olur fakat o kadar profesyonel kameralar 24 saat kabeyi canlı gosterirken insan gozu ve teknolojisi ile gorulmeyen melekler, bir cep telefonu cekimiylemi goruntuye yakalanacaklar. bu sekil goruntu ve inanclar islamı fantastik ve hurafi bir noktaya goturuyor. islam akıl, mantık dinidir. yeryuzunde Allahın ispatını gosteren bir cok acık delil varken bu goruntulerle iman guclendirilemez. Allahın yaratma kuralı gereği farklı boyutlardayız. bir meleğin hangi sartlarda bir insana gozuktugu kuranı kerimde yazıyor.
sedat | 02.05.2011
meleklerin varlığına ve kurandada gectiği gibi yer yuzene geldiklerine inanıyoruz fakat bu durum bu videoya inanmamızı gerektirmez. goruntu cok kötu cozunurlukte cekilmiş ve bu sebeten dolayı ışık odak kaymaları melek olarak yorumlanmıs. özellikle kabe uzerindeki gorunduteki kanatlı melek goruntunun uzerine baska bi programla işlenmiş ve o izlenim verilmek istenmiş. haşa melekler gorevini yaparken sanki paparazi kamerasına farkında olmadan yakalanmış izlenimi var ve sanki meleklerin bundan haberi yokmus gibi bişi oluyo. Allah dilerse hersey olur fakat o kadar profesyonel kameralar 24 saat kabeyi canlı gosterirken insan gozu ve teknolojisi ile gorulmeyen melekler, bir cep telefonu cekimiylemi goruntuye yakalanacaklar. bu sekil goruntu ve inanclar islamı fantastik ve hurafi bir noktaya goturuyor. islam akıl, mantık dinidir. yeryuzunde Allahın ispatını gosteren bir cok acık delil varken bu goruntulerle iman guclendirilemez. Allahın yaratma kuralı gereği farklı boyutlardayız. bir meleğin hangi sartlarda bir insana gozuktugu kuranı kerimde yazıyor.
betul | 01.05.2011
Bu goruntuler baska yerde cekilmis olsa inanimaz ama kabe de cekilmis saten hep orda Melek ler geziyor koruyor orayi.Kurani kerimin aciklamasinda da yaziyor Kabe Melekler tarafindan Allahimizin emriyle korunuyor isiklandirma olmus olsa ceken kisi uzaktan cekmis kesinlikle bu kadar net gozukmez bence Melek ler de orda insanlarla birlikte dir.
damarcı damar | 30.04.2011
Arkadaşlar şu devirde her gördüğünüz videoya inanıyormusunuz. tamam Allah'a ve Meleklerine inanıyoruz ama bu devirde her gördüğün video resim bunların hiçbirine inanmayacaksın sanal alemde kaç kişi photoshopla kaç kişiyi kandırıyor farkın da deilmisiniz. Bu videoyu günahkar kullarda izleyebilir bilir.Biz Allah'ın Veli kullarından değiliz o mertebe çok yüksek bizim gibi günahkarlar o mertebeye zor ulaşır hatta ulaşabilirmi orası o kişinin nefsine , inancına ve iradesine kalmış birşey ama Tabiki Allah isterse ulaşırız ama şunuda göz ardı etmeyelim herkez o melekleri göremez herkez görseydi veli kulların evliyaların enbiyaların gözündeki kalkan perde bizimkinden de kalkmış demektir ki biz o enbiiyalar kadar olamayız irademiz nefsimiz inancımız buna yetmez biz günahkar kullarız şeytana uyuyoruz nefsimizin isteklerine cevap veriyoruz ama şunu biliyortuz ki Hepimiz müslümanız ama yinede nefsimize yeniliyoruz imanımız kuvvetli olmadığından irademize yeniliyoruzç.Bunlarıda unutmadan yorumlar yaparız tamam melekler kadir gecesi yeryüzüne iner ama bizim gibi günahkar kullara gözükmez.Dünyada bu videoyu izleyen kaç tane günahkar kullar vart onu bilemem ama ben kendime bakcak olursam irademe yeniliyorum nefsime yenişliyorum şeytana uyuyorum aklıma mukayet olamıyorum kendi hakkımda yorum yapabilirim ancak diğer insanların hakkında konuşmam uygun olmaz.Sağlıcakla kalın.
polatcelebi | 28.04.2011
arkadaşlar allah azle ve celle hazretleri o herşeyi bilen gören ve ol dediğinde olduran dır allah emmrettimi melekleride cennetide cehennemide kullarına gösterirtabiki bizler ne peygamber sümme hasa ne de bir evliyayızama dünya öyle bir hal almıski allah kullarının bazı şeyleri görüp ibret alması yaradanın elinde olan hayatını düzeltmesi için kullara bazı seyler gözükür diyorsunuzki safsata kurmacaoarasını allah biliramabu cin göründüseytan göründüfilmler de hıristiyanlar seytan cıkarma ayini yaptındaona inanırcasına seyir edersinizbelkide hiç mubala etmezsiniztamam bunlarıda gecinhepimiz müslüman olarak inanıyoruz ki vardır meleklere inanmak ta imandan dır bide gercekten bu görüntüler vardır deyip bi yasamınızı sorgulayınkıyamet alametlerimidir deyip bi an için korkuya kapılın ben bunu diyorum en dorusunu bilen allah (c.c) hazretleridirallahu ekber
polatcelebi | 28.04.2011
arkadaşlar allah azle ve celle hazretleri o herşeyi bilen gören ve ol dediğinde olduran dır allah emmrettimi melekleride cennetide cehennemide kullarına gösterirtabiki bizler ne peygamber sümme hasa ne de bir evliyayızama dünya öyle bir hal almıski allah kullarının bazı şeyleri görüp ibret alması yaradanın elinde olan hayatını düzeltmesi için kullara bazı seyler gözükür diyorsunuzki safsata kurmacaoarasını allah biliramabu cin göründüseytan göründüfilmler de hıristiyanlar seytan cıkarma ayini yaptındaona inanırcasına seyir edersinizbelkide hiç mubala etmezsiniztamam bunlarıda gecinhepimiz müslüman olarak inanıyoruz ki vardır meleklere inanmak ta imandan dır bide gercekten bu görüntüler vardır deyip bi yasamınızı sorgulayınkıyamet alametlerimidir deyip bi an için korkuya kapılın ben bunu diyorum en dorusunu bilen allah (c.c) hazretleridirallahu ekber
çiğdem | 27.04.2011
bunu allahtan başka kimse bilimez tammamı bunları siz değil yüce rabbim billir
hürem sultan | 20.04.2011
gerçektende melekmiş çünkü ömerçelikılı hiç dinledinizmi allahalah
birol | 16.04.2011
öylebir zaman gelecekki inkercılar kendi gözlerine bile inanmiyacaklar ben inananlardanım
ãhmét | 11.04.2011
Ey rabbim sen nelere kadirsin ey yarab sen en büüksün en affedicisin bu fani dünyada bizim yani kullarının her tövbesini affet yarabbim anam babam sana feda olsun!
damla eliş | 07.04.2011
bu tür şeylere inanmıyorum,bence çok yanlış
Hülya yılmaz | 24.03.2011
Gözlerime inanamadım gerçek mi montaj mı bilemem ama benim ALLAHa inancım tam zaten eğer montaj değilse bu ALLAHın bi mucizesidir yüce yaradanıma inanmayanlar bir kez daha düşünsün derim ben.....
mehmet | 18.03.2011
gelçekten çok büliyici bir olay...
cengiz | 18.03.2011
sız varya nasıl can vereceksıız kusa benzıyorda ne demek fotosopmus kendınızı kandırıyorsunuz sızın allaha bıle ınancınız kalmamıs orası neresı ıyıce bı bakın allah bılır orayıda bılmıyorsunuz allah sızı affetsın
muharrem | 13.03.2011
s.a herkese walla ben cok inceledım ısık yansıması falan deil gerçek göruntuler hadi melegın ınmesıne ınanmıorsunuz KADR SÜRESİNE DEMİ İNANMIYORSUNUZ yapmayın ALLAH ASKINA öbür dunyadamı inanıcaksınız illa
ümit | 06.03.2011
allah bize bunları gösteriyoki ibret alalım diye zaman çok değişti türkiye islam olmaktan çıkıyo nerdese
bengü subaşı | 05.03.2011
yani diyecek bişey bulamıyorum.çok ilginç açıkcası.fakat biz müminler olarak zaten meleklere inanıyorduk :)
yılmaz durmuş | 05.03.2011
bu gerçek olmaz melekler görülmez
ahmet diktaş | 04.03.2011
ALLAHU teala mekke şehrinde kabeyi korunan yer olarak ilan etmişdir ve bunda görünür görünmez açık alametler vardır demiştir. Kuran-ı keriminde.Arkadaşlar zaten bizler allahın meleklerine-peygamberlerine-indirdiği kitaplarına inanan bir mümin olarak. Bunlar melek olamaz diyebilirmiyiz. İnan bizler şunu çok iyi bilirizki, tüm melekler dünyamızı her yönüyle kuşatmış ve bizler için faydalı görevleri yerine getirmek üzere çalışmaktadırlar. yemeğimizde yediğimiz bir pirinç tanesinden çorbamızda içtiğimiz bir mercimek tohumuna kadar. Melekler Allahın izniyle onları var edip bizlere rızık olamak üzere kayıt ederlerde dururlar. Ve hatta bizlere nasip olan veya olacak olan herşeyin varolmasında meleklerin bir uğraşı içinde olduklarına inanırım. Onun için deriz ya hani-Nasip- oldu diye. Allahın izniyle bize nasip olan herşey meleklerin vasıtasıyladır.Allahım bizleri bağışla, rahmet ve merhametini üzerimizden esirgeme, sen herkese istediğinibolca verensin
Ayhan ural | 02.03.2011
Cümleten selamün aleyküm.Arkadaşlar sizler gibi bende videoyu defalarca izledim ve kesinlikle hiç bir yorum yapmıyacagım.Görüntüler gerçek yada montaj bunu bilemeyiz onu ancak videoyu hazırlıyan ve yanlızca Alemlerin Rabbi olan ALLAH bilir. ALLAH'ın varlıgına ve meleklerine inanıyoruz degilmi ? ohalde onsekizbin alemi yaratan yokdan var eden Yüce ALLAH bizlere meleklerini gösteremezmi ? yanlızca peygamberlermi,büyük alimler ulamalarmı görebilir YARATAN'ın mucizelerini? KADR Suresinde ap açık beyan edilmiş KADİR gecesinde melekler ilk önce KABE'nin üzerine inerlerve sancaklarını oraya dikerlermiş KUR'AN-I KERİM AYET'iyle sabit olan herşeye inanmakla yükümlü oldugumuzu belirtmek isterim. Haa video sahteymiş montajmış vs. vs. uzatmıyıp neyorum yapıp kul hakkını çalacaksın nede bu videolar gerçekdir bunan inan vs. vs. diyerek gözle görmediginiz şahit olmadıgınız birşey hakkından ısrarcı olacaksınız inanmakda inanmamakda sizin özgür iradenizdedir Takdiri ALLAH'a bırakın çünkü O herşeye kadirdir herşeyin en iyisini yanlızca O bilir.Son bir dipnot düşerek KADR SURE'sini detaylı inceleyin derim sizlere. tekrardan esselamün aleyküm
ümit yünden | 26.02.2011
inancı olmayanlar onların yalan olduğuna inanırlar ama inancı olan herkes ALLAH CC NELER YARATABİLECEĞİNE VE NELER GÖSTEREBİLECEĞİNE İNANIRLAR BAZEN İNSANLARIMIZ KENDİNİ KAYBEDİYOR BUNLAR BİR İŞARET BUNA KİMSE İNANMAK İSTEMİYOR ARTIK İNSANLAR BİRAZ KENDİNİ TOPARLASIN İNANCIMIZ ALLAHTAN YANA OLSUN BU DÜNYA GEÇİCİ BUNU KİMSE UNUTMASIN ASIL GİDECEĞİMİZ YER ÖNEMLİ LEBBEK YAA HUSEYİN..EHLİBEYT DOSTLARI.
nazlıcan | 25.02.2011
meleklerin gözle görülemiyeceğini hepimiz biliyoruz ama ya doğruysa diye düşünmektende kendimi alamıyorum
mehmet aygün | 20.02.2011
arkadaşlar bence bu görüntülere inanmayın..çünkü farkında oldunuzmu bilmiyorum ama görüntüleri çeken kişi ışıklandırmanın tam karşısından görüntü alıyor ve kamerayı sürekli kenardan yukarı kaldırıp aşağıya doğru çeviriyor..bu hareket ışıklandırma sayesinde bir ışık demetinin kameranın lensinde böyle görüntülerle sonuçlana bilir videoyu tekrar izleyip bu hareketlere dikkat ederseniz bunun bi ışık oyunu olduğunu anlarsınız yinede anlayamıyorsanız kameranızla güneşi yukarıdan aşağı ve aşağıdan yukarı doğru görüntüleyin aynı ışık demetini sizde görürsünüz...
zara | 18.02.2011
ya ben çok korkuyorum,umarım animasyondur ama böyle bir şey de şaka olmaz arkadaş haklı umarım kıyamet gelmemiştir!
rumeysa | 17.02.2011
bence hiç gerçekçi degil birazda korkutucu geldi kuşa benziyor
admin | 16.02.2011
ama fotoşop da olabilir
memet ataş | 08.02.2011
Allahtan gelen herşeye inanırım
ferhat dagdeviren | 08.02.2011
arkdslr meleklere inanıosak bi sıkntı yok drm ama ışıkla da oynamıslar gibi gelio
furkan | 05.02.2011
bence gerçek çünkü böyle bir şeyi kimse şaka diye yapamaz
duffy | 31.01.2011
bu safsataları yapanlar o gün geldiğinde nasıl cevap verecekler. Allah bu düzenbazları affetsin. Bende izledim ilk gördüğümde çok fazla inandım sonradan kabe örtülerine kadar farklı çekimler olduğunun farkına vardım. Kul hakkımı bunu yapanlara helal ediyorum. Allah bilir ki; çok zor hesap verecekler en azından biz lanet etmeyelim.
sinan özbaş | 09.01.2011
bence bu fotoğrafta da bir yansıma var ama yüce ALLAH isterse herşeyi yapabilir melekleride gösterebilir bize bence bu fotğraf gerçek değil yansıma var. ALLAH hepimizi korusun AMİN...
memet zeyrek | 07.01.2011
arkadaşlar bu gerçek olabilir çünkü dünyamızda son günlerde garip şeyler oluyor
rabia badem | 06.01.2011
harika birşey bnd hayatım da böyle birşey gömedim alaahımm
eyüp yıldız | 06.01.2011
ya arkadaslr kesnlıkle yalan montaj felan fısman dıyorsunuzbu konularda ınanmazmısın arastrcksn kıtap susdıye ınmemsdr acıcksın okuyacaksn kuran-ı kerımı! rıvayet edılırkı melekler kabenın uzerıne ıner sancak bırakır ya magfret sancagı af kapılarının sonuna kadar acık oldnu belırtır yada peygamber efdnmzn(S.A.V) sancagdr buna ınanmayın felan demkde gunahdır ..
tümersercan | 04.01.2011
arkadaşlar bu görüntüler gerçek yada değil ama bir gerçek var ki melekleri görelim yada göremeyelim onlar var ve bir şeyi daha aklımızdan çıkarmıyalım ki ölümde var insan hayatı ne gariptir ki soruyla başlar ve soruyla biter İSMİNİ NE KOYDUNUZ MERHUMU NASIL BİLİRDİNİZ onun içindirki her an ölüme hazırlıklı olmalıyız çünkü bu gerçeğin öncesi yada sonrası yok kimse yaşına başına güvenmesin mezarlıklar gencecik insanlarla dolu hepiniz ALLAHa emanet olun
kele mele | 31.12.2010
ya bi tanesi emekli din görevlisiyim demiş.bunlara inanmayın demiş.ahmet hoca cüppeli izle yorumunu ona göre yap.
sumera zorba | 27.12.2010
arkadaşlar ınanmayın bu turşeylere fotomontoj olduğu o kadar belli ki kamera kullanılmış farklı zamanlarda cekılmış tavaf eden insan sayısı ve zaman farklı... kabe ortusu aynı değil. okunan sure ve ayetler vıdeo uzerıne montajdır. gorunutulerı ıyı ızlemenızı tavsıye edrım:)))))
ozan78 | 19.12.2010
Sevgili Peygamberimizin mucezelerini görenler ne yaptı insan öyle namkörki bu görüntüler gerçek olsan bile seyreden seyreden imanamı gelir sanmıyorum. Rabbim dilerse ancak hidayete erilir.
muhammed Said | 18.12.2010
Gercekten cok etkileyici bir goruntu, melekleri normal insanlara gormek mahsus digil , ama YARADANIN isine de kimse kar?samaz k?. Ah?ret hemen hemen burnumuzun dibinde o yuzden ina?yorum, en guzelini RABBIMIZ bilir , eger bu bir montajsa vay o bnu edenlere
muhammed Said | 18.12.2010
Gercekten cok etkileyici bir goruntu, melekleri normal insanlara gormek mahsus digil , ama YARADANIN isine de kimse kar?samaz k?. Ah?ret hemen hemen burnumuzun dibinde o yuzden ina?yorum, en guzelini RABBIMIZ bilir , eger bu bir montajsa vay o bnu edenlere
ezgi oğur | 17.12.2010
yalannn okadar yakında çekemezler iftira uydurma palavra
tolga tonba | 17.12.2010
Arkadaşlar melekler sadece alah izin verirse gorunur dıye bılıyorum ben
mutlu ileli | 08.12.2010
bazi arkadaslar gorunur diyor gorenler var diyor.benim bildigim kadariyla melekler cinler periler sadece ALLAH dostlarina gozukur.kalp gozu acik olmayan insan benim gordugumden fazlasini goremez.ahir zaman seytan insanlari dogrudan ayirmak icin herseyi yapacaktir biliyosrsunuz
ömer ak | 08.12.2010
bencede bu video yapma neden diyceksiniz kamera kabeyi değil sanki geleceğini bilerek meleğin geldiği noktayı çekiyor birde adam daha melek görünmeden kafayı çeviriyor. arkadaşların bazıları değinmişler birde ben temas edeyim aslında şuu gözümüzün gördüğü herşey bir mucize artı bir şeyler görmemiz gerekmezki, eğerki bunları göremiyorsak kuusur bizde mevlana ne demiş İnsan, gözden ibarettir aslında, geri kalan cesettir. Göz (GÖNÜL GÖZÜ) ise ancak dostu görene denir.
gökhan tepe | 08.12.2010
allah isterse melekleri insanalrda görür ve görenlerde mutlaka vardır şunu paylaşmak isterim.. yakın bi arkadaşımın annesi namaz vakti gelmiş fakat şu işimide yapıyım ondan sonra kılarım düşüncesiyle işe başlarken gkyüzünden inen melek hiç konuşmamış , arkadaşımın annesinin anlına namaz lafzının nun harfini anlına yazmış ve semaya yükselmiş hala anlında nun herfi var türkçe N(namaz)ayrıca bu videoyu izlemeden önce bir rüya görmüştüm kuru bir ağacın yanına aynı videodaki nurani varlığı gördüm video izledikten sonra şok oldum aynısı ve gönülden inanıyorum ALLAH HERŞEYE KADİRDİR...kamera oyunları diyorlar onlara gülüyorum sadece ahir zmandayız kardeşlerimmmmm allah tüm günahlarımızı affetsin
gulbahar esen | 04.12.2010
önce şunu sölemek ıstıyorum melekler nurdan yaratılmıştır ve bunu bızım görmemız ımkansızdır ben yınede şunu sölım allah bılır ve allah var oldugunu bız ınsanlara tabıyatta olğan üstü şeylerle göstermektedır.Eger bu bır kandırmacaysa gunahı bunu yapanlara pek fazlada yorum yapamıcagım cünki cok hassas bır konu..Biz ınsanlar böle şeylere kafamızı yoracagımıza nasıl iyi müslüman oluruz ve nasıl vatana mıllete hayırlı vatandaş oluruz dıye düşünmemiz lazım bence allah sonumuzu hayır getırsın...
aylin hasan | 02.12.2010
ben dusunuyorum ki ALLAH her seye kadirdir butun varliklari o yaratandir etrafimiza baktigimiz zaman her sey ALLAHIN hikmetiyle ve rahmetiyle dolludur o sebebten bu goruntulerden sasmamamiz lazim yaliniz sahadeten gelelim ve ALLAHIMIZA iman edelim ALLAHU EGBER.
Uğur Arslan | 01.12.2010
Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Herşeyin en doğrusunu allah bilir. Ama bu montaj gibi çünkü kabenin ilk görüntüsünde kabe resiminde beyaz şerit yok sonra melek indiğinde beyaz bir şerit var kabenin üstünde 1 saniyede bu beyaz şerit olmaz. Bir ikincisi ise kabenin 4 tarafında kamera var onlardan birinde kayıt yapılmamış telefon ile çekilmiş bir kayıt bu. Dikkatli bakarsanız melek kabenin üstünde durmadan önce kabenin örtüsü tam duruyor melek üstünde dururken yaklaşıyorlar ya orda dikkat edin kabenin örtüsünün üstüne beyaz bir şerit çekilmiş o da orjinal değil kayıt sonrası yapılmış bence... İlk söylediğim gibi ALLAH HERŞEYE KADİRDİR.. Allah bilir...
Uğur Arslan | 01.12.2010
Öncelikle şunu söylemek istiyorum. Herşeyin en doğrusunu allah bilir. Ama bu montaj gibi çünkü kabenin ilk görüntüsünde kabe resiminde beyaz şerit yok sonra melek indiğinde beyaz bir şerit var kabenin üstünde 1 saniyede bu beyaz şerit olmaz. Bir ikincisi ise kabenin 4 tarafında kamera var onlardan birinde kayıt yapılmamış telefon ile çekilmiş bir kayıt bu. Dikkatli bakarsanız melek kabenin üstünde durmadan önce kabenin örtüsü tam duruyor melek üstünde dururken yaklaşıyorlar ya orda dikkat edin kabenin örtüsünün üstüne beyaz bir şerit çekilmiş o da orjinal değil kayıt sonrası yapılmış bence... İlk söylediğim gibi ALLAH HERŞEYE KADİRDİR.. Allah bilir...
arif öztürk | 30.11.2010
bu neden başka yerde değilde kabede gözüktü..birde hac zamanında gözükmüş AllAH İBRET İÇİN GÖSTERMİŞ OLABİLİR BU BENCE BİR işarettir.Bence böyle birşey olması mümkündür...
Kenan Erdoğan | 30.11.2010
Kabe 1986 yılından itibaren en mükemmel kameralarla zaten online izleniyor kabe kameralarında böyle görüntüler varmı bi bakın boyut dışı Allahın yaratmış olduğu varlıkları insani gözle veya aletle görünmez onlara ruh gözüyle bakanlar zaten görüyorlar Bu sahtekarlığı yapanlara Allah ıslah etsin
Hüseyin Gönenç | 30.11.2010
Bence olay doğrudur, ben 3 kişi olarak yaşadığımız bir olayı anlatmak istiyorum, Kütahya'lıyım 1995 yılı Ekim ayında şimdiki hanımı istemek üzere Kütahya ili Alayunt köyüne gittik her neyse akşam üzeri annem kız evinde söz alacağımız zaman vefat etti kalp hastasıymış ben sözünü tuttum ve evlendim 1996 yılı haziran yada Temmuz ayında yaklaşık 10 ay kadar sonra mezarına ben şimdiki hanım ve ablam gittik bir zamanlar gazeteler yazıyordu sanatçı adile naşit mezarında ağlıyor duyanlar varmış diye bende gülerken çatlıyordum ölen insan ağlarmı her neyse ablam yasini şerifi okumaya başladı tam dua bitti mezardan annem içini çeke çek başladı ağlamaya ben acaba kafayımı yedim diye hemen hanıma sordum o da dediki evet annen ağlıyor bende duyuyorum dedi ablam hemen eğildi mezara toprağı okşayarak anne ağlama diyerek teselli vermeye çalıştı yaklaşık 50 saniye ağladı bunu 3 kişi fiziki olarak duyduk bildiğin ağlama sesi 3 günlük filan olsa mezarı açacaktım, Allah rahmet eylesin bence öteki tarafta belki Amerika'nın milyar katı veya daha fazlası bir teknoloji var kendi kendime düşündüm çıksa bir insan Allaha açık açık küfür etse istese taş eder etmiyor bence beni kendiniz bulun çiçeğe bakın böceğe bakın beni bulun diyor çok sabırlı, diğer peygamberler, peygamberimiz hepsi doğru, evliyalar doğru ha diyeceksiniz ki sen artık iyice her çeşit ibadetini yapıyorsun malesef Cuma dan cumaya namaza gidiyorum çok nadir de olsa bira içiyorum Allah affetsin yalnız Allahın olduğuna peygamberlerine meleklerine kitabına hepsine inanıyorum bence imanlı ölmek çok önemli
YUSUF ŞİMŞEK | 29.11.2010
BEN EMEKLİ DİN GÖREVLİSİYİM.ARKADAŞLAR BÖYLE SAÇMA SAPAN ŞEYLERE İNANMAYALIM LÜTFEN.UYDURMA,IŞIK YANSIMASI,BENZETME.BÖYLE ŞEY OLMAZ,HEPSİ SAFSATA.SAYFA SAHİPLERİNE BENCE ÇOK CAHİLLER HİÇ KUSURA BAKMASINLAR.
ramazan yalsızuçanlar | 29.11.2010
allahım her şeye kadirdir onun en sevgilisi habibine bie değil binlerce melek indirir işte böyle kardeşlerim inanmayanlara ibret olsun inşallah hidayetlerine nail olsun
arda yeşil | 29.11.2010
arkadaşlar bence bu gerçek olabilirde olmayabilirde ama melek kabbede gezebilir allah bize bi işaret yollamış olabilir
gurbet demir | 28.11.2010
herkese selam bu kabenin üstündeki inanılmaz birşey hayatımda ilk defa böyle birşey gördüm bence bumelek deyil başka birşey bence bu montajdır çünkü melekler gözle görülmeyen varlıklardır ben kendi gözümle görmeyene kadar inanamam kimse inanmasın bence yalandır
mustafa akça | 25.11.2010
ben diyorumki allah ne dilirese o olurama kabe görüntüsü iki farklı zamanda çekilmişçünkü kabenin ilk görüntüsü ehramlı yanı altı beyaz örtülü sonraki görüntüsünde alt tarıfında beyaz örtü yok yani bu gibi görüntülere aldanmayın zaten kabenin her tarafı melek dolu bir tane değil sayısını bilmediğimiz kadar çok sizlere selam allah ha amanet olun
fatih | 25.11.2010
yüce rabbim sen nelere kadirsin allah'u ekber ey müslüman kardeşlerim allah isterse dünyayı tersine cevirir ve bu görüntüler gercekmi değilmi onu 2008de kutsal topraklarda olanlar ve yüce rabbim bilir
uzeyir | 24.11.2010
salam
barış öztürkoglu | 24.11.2010
sen bızı affet rabbım sen yolundan kıblenden ayırma sen affedıcısın sen bu zalım kullarını affet AMINNNNNNNNN
semih | 24.11.2010
yanımda semih var video izlemek isti yoruz 758 dk dır bek liyoruz ne olur yayın lütfen
Mehmet | 24.11.2010
size o zaman açıklık getiriyim bu video gerçek değil nasılmı sorusunu cevaplıyım anlarsınız videoda herşey hareketli bir yansıma tablosunda uzak mesafeden ışık tutularak yapılmıştır bunu anlamak o kadar zor değil biraz dikkat yeterlidir. ha adamın baktığı yönü sorarsanız oda videoya başka bir videodan kopyalanıp koyulmuş bir ektir. ve video neden bu kadar kalitesiz böyle bir şey yapıyorlarsa zaten en başta burdan çuvallıyorlar araplarda para olmıcakta o videoyu kalitesiz çekicekler bırakın bu işleri allahın gücüne gitmesin ama kendinizi bu tür şeylere bağlamayın lütfen biraz daha açık olun zeki ve her gördüğünüzü 2 kere düşünerek yorum yapın yada yargılayın sizleri muhterem kardeşlerimi aydınlattıysam ne mutlu bana herkese hayırlı günler ihsan ederim
fatma deniz aydın | 23.11.2010
bu videoyu izlediğimde çok şaşırdımbence tüm bu yaşananlar gerçek bu video allahın var olduğunun göstergesi
Aysunur | 23.11.2010
allahu teale ne ister ise yapar bu görüntüler gerçek olabilir ama en iyisini allah bilir
ALPER USTUN | 22.11.2010
binlerce müslümanın Allaha yakın olduğu, secde ettiği tevbe dilediği kutsal topraklarda meleklerin gökten kabe ye dogru inmesi çok mu garip sizce? bizler elhamdülillah müslümanız ve imanın sartı meleklere inanıyorsak eger elbette ki bu görüntüler de gercek olabilir burda olagandısı bisey yoktur...güzel yaradanım, güzel mevlam senin herşeye gücün yeter...sen bizlerin günahlarını affet ve bizleri bagışla...
emre aksoy | 22.11.2010
benım batıl inançlarım yoktur. ama bu görüntünün gerçek olma ihtimali çok yüksek.peygamber efendimizden bu yana herkes inanmak için sürekli bir mucize bekliyor.bir mucize oluncada birilerinin kandırması sihir diye yorum yapmaya başlıyoruz. bence gerçek
burcu şahin | 21.11.2010
bence bu tam bir saçmalık,allahı kullanarak ticaret yapmaya çok meraklısınız hepiniz,zaten allah diye diye devleti sattınız,şimdide insanların vicdanlarıyla dalga geçiyorsunuz böyle videolarla...
Yalcin Samadli | 21.11.2010
inanmiyorum.peygamberimize(s.a.v) insan seklinde gorunen melekler nasil olur da kameraya bu seklikde gorunur?ayni zamanda dikkat ediniz!kameraman hep kamerayi yukariya dogru tutuyor.sanki orda ne olacagini biliyor.bu ap acik bir oyundur bence.melekler vardir.ama Rabbim onlari insanlarin goremeyecegi sekilde yaratmiwdir
oktay kurt | 21.11.2010
herkese slm olsun ben kendı fıkrımı solım meleklerı bız ınsanlar gormeyız ama kabe ustunde gorunen melek deıl nur dur cunku kabe ustunde zaten nur vardır
yunus | 20.11.2010
olabilir buda bi alamattir..
emre mez | 19.11.2010
allahu teala istese herşey olur buda kabe deki insanlara allahu tealanın bir armağanıdır
dfasdf | 19.11.2010
Allah melekleri bize görünmez sekilde yaratmisdir
muhammet Nurullah YAVUZ | 19.11.2010
Görüntülerle uğraşmayın çoğu evliya bu görüntüler yüzünden yoldan çıktı nefisleri kandırdı.Bu yüzden görüntülere değil bizi yaratan Allah'ım c.c ye bakın hanginiz bugüne kadar özledim deyip ağladı??1 hafta ANNE BBAMIZDAN AYRI KALINCA ÖZLÜYORUZ..YA BİZİ YARATAN NE OLACAK KARDEŞLERİM?AKLINIZA GÜNDE KAÇ KEZ GELİYO SIKINTILI OLMADIĞINIZ ZAMANLAR???ALLA C.C emanet olun slm aleyküm...
atila yılmaz | 18.11.2010
yorumların detayı aura
ceyda özata | 16.11.2010
ne kadar günah allahın buu yapmasına gerek yokki
SÜLEYMAN TÜRKYILMAZ | 15.11.2010
HUVEL EVVELU VELACHIRU VEZZAHIRU VELBATINVE HUVE BI KULLISEYINALIYM. YANI VEZAHIR (GÖRÜNEN) VELBATIN (GÖRÜNMEYEN) VEHUVE BIKÜLLISEYIN ALIYM (HER SEY-I BILEN ANCAK ODUR.OLMAZ DEMEYELIM O KÜN DEDIMI HER SEY OLUR. SELÄMLAR.
Ahmet Suayb | 15.11.2010
Şimdi ßunana İnaniyormusunuz??
hakan demir | 15.11.2010
ALLAH çok büyük zamanımızda peygamberde yok olduğuna göre ve orada binlerce insan vazifesini yapyorsa bu bence ALLAH ın oradaki insanlara bir hediyesidir herşey her zaman biz aciz insanların olmasını istediğimiz gibi olmayabilir olanları bence hayra yormakta fayda var zamanımızda bazı mucizelere inanmıyan insanların ihtiyacı var bence bu bir mucize olabilir oyuna kimsenin ihtiyacı yok
habibeboyun | 13.11.2010
melekler nurdan yaratılmış varlıklardır görünmelerine ihtimal bile veremiyom ama....
mevlüthan | 13.11.2010
arkadaşımızın dediği doğru ..bu görüntüler yansımadan ibaret..ben fotocuyum we kameramda foto makinamda sürekli böyle şeyler oluyorr...
güray fedaioğlu | 10.11.2010
Allahuekber
murat sezgın | 10.11.2010
cenabı ALLAH ım neylerse guzel eyler buda o guzelıklerınden bırı
Ömer Faruk ÖZKANN | 09.11.2010
Ömer Faruk Özkan kainat sahipsizmi zannettiniz?onun hikmetinden sual sorulmaz melekler normalde (takyondur)bizler gibi (kuant)değildir takyonların zerrecikleride gözle görülmez ışık tanecikleridir,yani soyut kavramlardır.ışık hızından daha hızlı olduklarından elle tutulmaz gözle görülmez, ve kütleleri (-) dir kuantlar elle tutulur gözle görülür madde zerreciğidir dolayısı ile bir hacmi ,çapı ve kütlesi söz konusudur.ha ancak kuantlar ışık hızına geldiklerinde zaman onlar için artık ARAF noktasıdır ,zaman durmuştur vakit hep aynı vakit zaman ise ne ileri gider nede geri gelir.ancak kuantlar yani somut zerrecikler ARAF noktasını geçip ışık hızından ileri geçerse işte ozaman kuant somutken soyut vede dolayısı ila TAKYON olur buda şu demektir kainatın hızını yakalamış ve geçmiştir yani zamanın ötesine geçe bilmiştir bunu bizim ASTROLOK olarak geçinenler anlayamıyorlar .yani sizin anlayacağınız meleklerde takyon olduğundan pek tabi zamanın ilerisinde ve gerisinde gezerler ve allah dilemedikce ölmez,yok olmazlar zamanda yolculuk yapa bildikleri gibi maddenin daha küçük rakamsal boyutlarına girip biz fanileri görüneceği boyuta gelebilirler tabi rabbim dilerse.bunuda normalde sadece allah cc.nin veli olarak tabir ettiği keramet ehli ancak görebilirler bakın şukadarısını söyleyeyimki bir keramet ehli veli insanın en basit kerameti şudurki;ölmüş bir insanı kozmik boyutunda yani ruh halini gerçek halini görebilir yani kabirdeki gerçek halini yani şunu diye biliriz O veli kul için artık perde kalkmış rabbim ona semanın gerçek halini nazar-ı lutfeder.ozaman şunu demekde pek tabiidir melekler her nekadar soyut ve takyon varlıklarsada rabbim dilerse somut yani kuant olarakda bize suret ettire bilir gerçek anlamda bizim onları görmemiz mümkün deği işte onlar zamanın ötesinde yani ışık hızından ileride oldukları için fevkalade boyut değiştirerek bizlerin görecegi hale gelebilirler herşey ONUN KUDRETİ VE HİKMETİNDEDİR O BİR ŞEYE OL DERSE OLUVERİR.AMA YİNEDE HERŞEYİN İYİSİNİ VE DOĞRUSUNU RABBİ RAHİM BİLİR O ALEMLERİN RABBİDİR SADECE BİZ MÜSLÜMANLARIN VEDE İNSANLARIN RABBİ DEĞİLDİR TÜM KAİNATIN BİLİNEN VEDE BİLİNMEYEN GÖRÜNEN VEDE GÖRÜNMEYEN,GELMİŞ VE GELECEĞİN RABBİDİR...Ömer Faruk ÖZKAN
Ömer Faruk ÖZKAN | 09.11.2010
Ömer Faruk Özkan kainat sahipsizmi zannettiniz?onun hikmetinden sual sorulmaz melekler normalde (takyondur)bizler gibi (kuant)değildir takyonların zerrecikleride gözle görülmez ışık tanecikleridir,yani soyut kavramlardır.ışık hızından daha hızlı olduklarından elle tutulmaz gözle görülmez, ve kütleleri (-) dir kuantlar elle tutulur gözle görülür madde zerreciğidir dolayısı ile bir hacmi ,çapı ve kütlesi söz konusudur.ha ancak kuantlar ışık hızına geldiklerinde zaman onlar için artık ARAF noktasıdır ,zaman durmuştur vakit hep aynı vakit zaman ise ne ileri gider nede geri gelir.ancak kuantlar yani somut zerrecikler ARAF noktasını geçip ışık hızından ileri geçerse işte ozaman kuant somutken soyut vede dolayısı ila TAKYON olur buda şu demektir kainatın hızını yakalamış ve geçmiştir yani zamanın ötesine geçe bilmiştir bunu bizim ASTROLOK olarak geçinenler anlayamıyorlar .yani sizin anlayacağınız meleklerde takyon olduğundan pek tabi zamanın ilerisinde ve gerisinde gezerler ve allah dilemedikce ölmez,yok olm...
sevim | 08.11.2010
kadir suresinde diyiyorya safsaf melekler iner diye gerçek olabilirde olmasa bile insan ürperiyo rabbim muhammed sav ümetine merhamet etsin
umut su | 08.11.2010
biz melek gorecek olsak (ki kur'anda yazar ki peygamberlere insan kiliginda gelmistir melekler) suphesiz herkez iman ederdi ki ALLAH her keze aklini kullanarak(dusunerek,etrafindakilere[dunya,kainat,hayvan,bitli...] bakarak) iman etmemizi soylemez mi, bir de kur'an da estauzubillah "48.Onlara gösterdiğimiz her bir mucize önceki benzerinden daha büyüktü. Doğru yola dönsünler diye, onları azaba uğrattık.49.(Onlar azabı görünce) “Ey büyücü! Sana verdiği söze dayanarak, bizim için Rabbine dua et. Çünkü biz artık doğru yola gireceğiz†dediler.50.Fakat biz onlardan azabı kaldırınca bir de bakmışsın sözlerinden dönüyorlar.51.Firavun kavmine seslenerek dedi ki: “Ey kavmim! Mısır hükümdarlığı benim değil mi? Şu nehirler de benim altımdan akıyor (değil mi?) Hâlâ görmüyor musunuz?â€52.“Yoksa ben, şu zavallı, nerede ise maksadını anlatamayacak durumda olan bu adamdan daha hayırlı değil miyim?â€53.“(Eğer doğru söylüyorsa) ona altın bilezikler atılmalı, yahut onunla beraber bulunmak üzere melekler gelmeli değil miydi?â€54.Firavun kavmini küçük düşürdü (ezdi). Onlar da kendisine itaat ettiler. Çünkü onlar yoldan çıkmış bir toplumdu.55.Onlar bizi bu şekilde öfkelendirince biz de onlardan öc aldık, hepsini suda boğduk.56.Onları, sonradan gelecek inkârcılara, geçmiş bir ibret ve bir örnek kıldık.57.Meryem oğlu İsa bir örnek olarak anlatılınca bir de ne göresin senin kavmin (seni susturacak bir delil buldukları zannıyla) hemen şamata etmeye başlar.58.“Bizim tanrılarımız mı hayırlı, yoksa İsa mı?†dediler. Bunu sadece seninle tartışmak için ortaya attılar. Şüphesiz onlar kavgacı bir toplumdur.59.İsa, sadece, kendisine nimet verdiğimiz ve İsrailoğulları’na örnek kıldığımız bir kuldur.60.Eğer dileseydik, içinizden yeryüzünde sizin yerinize geçecek melekler yaratırdık." demiyor mu?
yusuf ceylan | 06.11.2010
ALLAH (CC)İNSAN OĞLUNA BİR İBRET GÖNDERMİŞTİR BELKİ YERİ GÖĞÜ BENİM YARATTIĞIMI BİLSİNLER (BİLMEYENLER İÇİN)BİZİ YARADAN GELMİŞİMİZİ GEÇMİŞİMİZİ BELİRLEYEREK YARATMIŞ BUNLARIN BU ŞEKİLDE YAŞAYAÇAK BENİM KULUM DER ANA RAHMIN BUNLAR YAZILIYOR ALNIMIZA BUNLAR İBRETİN BİR PARÇASI ALAMETLERİN BİR PARÇASI MELEKLERİN GÖRÜNTÜLERİNİDE ALMAK İNCELEMEK NERDEN GELMİŞTİR SİZCE AKLINA DİKKATE ALMAK NERDEN GELDİ O ANDA AKLINA ALLAH.U TEALA TARAFINDAN İNSAN OĞLU YARADANININ DIŞINDA KATİYYEN HİÇ BİR ŞEY YAPAMAZ O YÜZDEN BUNLARA İNANMANIZI TAVSİYE EDERİM ARKADAŞLAR
guney ayhan | 05.11.2010
arkadaslar allah utalla c.c insallah butun musluman alemini nasip eder kutsal topraklari ve insallah butun gunahlarimizi af eder cunki bizim ondan baska siginacak kapimiz gidecek yerimiz yok . o ne eylerse guzel eyler allah kimseye kabir azabi gostermesin kimseye cehennem azabiyla terbiye etmesin gostermesin insallah hep beraber allaha dua edelim gunahlarimizi af eylesin .muhammed mustafa peygamber efendimiz askina .insallah dualarimiz kabul olur
Mehmet Yücelsoy | 04.11.2010
ALLAH isterse hersey olur yeterki ALLAH istesin !!! Orasi Kabe bence olabilir !!!
yunus karakaya | 04.11.2010
yüce mevlam herşeye kadirdir.
soner gunes | 04.11.2010
selamun aleykum arkadaslardıyorsunuzkı ınanmayın bu tarz olaylarapekı ALLAH C.C HZ.LERI bukadar basıt bır mucızeyı sızce ne gerceklestırıken ne denlı zorluk yasayabılıryada soyle dusunelımHERŞEYE KADİR OLAN YÜCE MEVLAM İSTESE MİLYARLARCA MELEĞİ BİR ANDA YERYÜZÜNDE GÖRÜNECEK ŞEKİLDE BİZLERE AÇIKCA GÖSTEREMEZMİYDİbutarz olaylar ınsanlara doğru yolu secmelerının zamanının geldıgının bır gostergesı olamazmıevet ılmıhallerde tarıfler mevcut olabılırancak ıkı cihandada bulunan herşey BİZLERİ YARADAN YÜCE RABBİMİZE AİTTİR
gülsümtosun | 03.11.2010
allahım sen nelere kadırsın ya rabbım dıyorum ama bunun melek oldugunada inanmiyorum melekler kımseye gozukmezkı.......
emine kurtdere | 02.11.2010
ey herşeye inanmaya hazır insanlar melekler ki PEYGAMBER EFENDİMİZ e bile başka suretlerde görünmüşler insanlara yok bide kameralara çıkacaklar böyle şeyler görünce ve duyunce ALLAH a dua ediyorum (RABBİM AHİR ZAMAN FİTNELERİNDEN SANA SIĞINIRIM) BUNLAR BAŞKA BİŞEY DEĞİL sadece AHİR ZAMAN FİTNELERİ OKADAR o görüntüleri montajla yapmak okadar kolay ki!!!!!!!!
sezerig | 02.11.2010
harika
davut altın | 02.11.2010
melek nurdur katılıyorum
atakan bozkurt | 02.11.2010
bu görüntüleri koyanın kimden ne çıkarı olacak ki hem siz hiç tv kumandasının verdiği dalgaları gördünüzmü kamerayla bakınca gözüküyor ibretlik okadar çok delil varki imana gelmeyen gelmiyor işte kalplerimiz mühürlenmiş bırakın gözleri
sema deniz | 01.11.2010
bu görüntüler gerçek olabilir, doğrusunu allah bilir ancak umreye gitmiş biri olarak orada kamera çekmesi çok normal bende telefonumla biçokkez kabeyi kameraya çekmiştim ve görüntüleri izlediğimde kabe etrafında beyaz ışıklar gördüm hala telefonumda görüntüleride var kamera çekimleride orada kamera cekimi çok normal bu kadar şaşırmayın...
sibel | 01.11.2010
Ayeti kerimede ALLAHU TEALA buyuruyorki yeryuzune eger melek inerse kiyamet demektir peki bu montaj videoya nasil inanirsiniz suphesiz kabede melekler vardir ancak kabenin uzeri arsi alaya kadar seffaf korunuyor hatta kuslar uzerinden ucmayip yandan gecerlermis pisleyemezlermis kaldiki insanlar melegi goremez hadi diyelim bir kisiye gorundu ksmeraya nasil cikiyor nurdan yaratilanlar?--------------------------------------------------------------------------------bu yorumu yazan kardesim allah razı olsun
sibel | 01.11.2010
izledim ve bir anda ürperdim yorum yapamıyorum ki ama kameraya alınabilir mi alınamaz mı bilemiyorum aklım yetmiyor o kadarına...kamera melekler inerken hazırmıs sanki onları bekliyomus gibi bi hava war anlamadım gitti
Inanmayin | 31.10.2010
Ayeti kerimede ALLAHU TEALA buyuruyorki yeryuzune eger melek inerse kiyamet demektir peki bu montaj videoya nasil inanirsiniz suphesiz kabede melekler vardir ancak kabenin uzeri arsi alaya kadar seffaf korunuyor hatta kuslar uzerinden ucmayip yandan gecerlermis pisleyemezlermis kaldiki insanlar melegi goremez hadi diyelim bir kisiye gorundu ksmeraya nasil cikiyor nurdan yaratilanlar?
fatoş alparslan | 31.10.2010
binlerce müslümanın Allaha yakın olduğu, secde ettiği tevbe dilediği kutsal topraklarda meleklerin gökten kabe ye dogru inmesi çok mu garip sizce? bizler elhamdülillah müslümanız ve imanın sartı meleklere inanıyorsak eger elbette ki bu görüntüler de gercek olabilir burda olagandısı bisey yoktur...güzel yaradanım, güzel mevlam senin herşeye gücün yeter...sen bizlerin günahlarını affet ve bizleri bagışla...
mehmet eren | 30.10.2010
Allah 'ın selamı üzerinize olsun. bu ne kadar gerçek kesin bir şey tabiki diyemeyiz teknoloji oyunu olabilir; lakin , şu bir gerçekki melekler allah ın izni ile gözükürler peygamberlere salih insanlara... bu gerçek olsa eğer , ki kameraya da gözükmüşse, bu büyük bir mucize orada çok hayırlı bir insan (belkide beklenen şahıs) olamazmı allahın herşeye gücü yeter. selamlar hepinize (not kabenin üstüne insanlar çıkabiliyor melekler neden inmesin. )
kara lale | 30.10.2010
bence bu fotolar gerçekte olabilir sahtede olabilir.bildiğim kadarıyla melekler çıplak gözle görünmez.ordaki varlık bir kuşa benzio bir şryr benzetemedim.kabeye kamera alınırmı onuda merak ediorum.
sedefli | 28.10.2010
Ya orada okunan kadir suresi kabede mi okunuyor yoksa videoya mı eklenmiş..Çünkü ben okuyanın sesini Abdussamed'e benzettim.İkincisi meleklerin özelliklerinde gözle görülmeyen nurdan yaratılmış varlıklardır deniyor.Bu bir çelişkidir.Şurası da bir gerçek ki Allah cc. herşeye Kadirdir.Zaten orada meleklerin olduğundan şüphe yookkk
konyalı | 28.10.2010
BEN ERKAN BEYE KATILIYORUM AGZINA SAGLIK KARDEŞ
halime | 27.10.2010
ben erkan beye katılıyorum kesiimlikle haklısınız erkan bey
halit mertoğlu | 25.10.2010
melekelr kuran okunan yerlere gelir. görüntünün başında o adamın ilk önce fark ettiğini görmüyr msunuz foto montaj diyrsunuz iyi valla herşeyin kolayını bulmusunuz hemen aa olurmu kesın fotomontabu olmaz diye birşeyu yoktur meleklerde cinlerde bizim bpyutumuzda görünmeleri için canlı şekillerini alabilirler bunları insanlar için ibretlik olaylar olabilir ama gören gözler yineden gördükleri halde inkar yolu onlara cok kolay gelıyor ben olabilir diyorum en başta o adam öyle bir tepki vermese tamam ama oyuncularda holywoddan heralde
berat | 24.10.2010
Bence doğru değil çünkü melekleri çıplak gözle kimse göremez ben 12 yaşındayım ama sanmıyorum doğru olduğunu çıplak gözle görülceğini sanmıyorum kameraylada gözükceğini sanmıyorum.Ama doğrusunu ALLAHU TEALA bilir.
Sunar | 24.10.2010
Ben özellikle kendini süper akıllı ve çok okumuş gibi gören ( ugur 19.09.2010 ) tarihinde yazmış olduğu yorumuna cevap yazmak istiyorum. Arkadaşım Bazı şeyler sadece okumakla değil okuduğunu anlayıp ve inanmakla yani inançla olur. galiba hangi çağda yaşadığını bilmiyorsun.insanoğlu topsağası büyüklüğündeki bir yerde oyuncular tarafından yapılması gereken rolleri yapıp macera filimleri çeviriyorlar ve bunları bir kaç programlarla bilgisayar ortamında inanılması imkansız görsel videolara dönüştürüyorlar. Müslümanları küçümsemek yerine bence sende yaşadığın çağdan geride kalma bu işi Müslümanların yaptıklarını'da söyleyen yok zaten.
adnan aktas | 23.10.2010
yarab sen sen herseye kadırsın yarab.önceden insanlar azınca peygamber gönderdın son peygamberımız geldı daha peygamber gelmıyecek su zamanda insanlar yıne azgın yıne haya yok ar yok belkı bıze bunları gösterip kendılerıne gelsın iamn etsınler rabbım en ıyısını bılır
goksal gursoy | 23.10.2010
bu goruntuleri gorupte iman etmeyenlerin vay haline allahim gunahlarimizi affetsin,
adembekirhan | 22.10.2010
slm
seneliso | 22.10.2010
imanın şartlarının içinde meleklere inanmakta vardır.iman etmiş biri bunu reddemez.kadir gecesinde melekler de yeryüzüne iner bu da inkar edilemez.ama bu inişlerin kameralar eşliğinde gözle görülür olabilmesi benim kafamı kurcalar.zira burası imtihan dünyası...eğer herkes birşeyleri açık ve net müşahede ederse iman etmek kaçınılmaz olur ve imtihan sırrı da böylece ortadan kalkar.Allah dileseydi öyle olaylarla varlığını apaçık ispat ederdiki yaşayan her insan iman etmek zorunda kalırdı.Ama Allah bunu dilemiyor,elçileri ve kurduğu tabiat intizamı vasıtasıyla insanın irade ve düşüncesini harekete geçiriyor.böyle yapıyor ki iman edenlerle,inkar edenler birbirinden ayrılabilsin...bu açıdan bakınca bana daha çok ışık hareketlerinin bir yansıması gibi geliyor.
seneliso | 22.10.2010
imanın şartlarının içinde meleklere inanmakta vardır.iman etmiş biri bunu reddemez.kadir gecesinde melekler de yeryüzüne iner bu da inkar edilemez.ama bu inişlerin kameralar eşliğinde gözle görülür olabilmesi benim kafamı kurcalar.zira burası imtihan dünyası...eğer herkes birşeyleri açık ve net müşahede ederse iman etmek kaçınılmaz olur ve imtihan sırrı da böylece ortadan kalkar.Allah dileseydi öyle olaylarla varlığını apaçık ispat ederdiki yaşayan her insan iman etmek zorunda kalırdı.Ama Allah bunu dilemiyor,elçileri ve kurduğu tabiat nizamı vasıtasıyla insanın irade ve düşüncesini harekete geçiriyor.böyle yapıyor ki iman edenlerle,inkar edenler birbirinden ayrılabilsin...bu açıdan bakınca bana daha çok ışık hareketlerinin bir yansıması gibi geliyor.
erkan | 22.10.2010
arkadaşlar bu görüntüler yansımadan ibaret. tabiki kabe-i şerifde okunan sure-i şerif kad-r suresi fakat unutmamak gerekirki canlı ve cansız tüm varlıklar kabenin üzerinden geçmez. kabenin manevi yönüne bilen meleklerde manevi olarak kabe'nin arşa kadar olduğu için bırakın üzerine inmeyi üzerinden dahi geçmezler. sadece tüm melekler insanlar gibi kabenin etrafında tavaf ederler. ki o anda inen melekler bir kaç saniyede, sadece bir kaç tane deyiller, tam aksine milyonlarca, milyarlarca, tabiri caizse allahu teala bilir sayılarını, bizce sayısız melek iner o mekana. bizler bu melekleri gözle görmemiz mümkün deyil. ki kamerayı çekmek hiç mümkün deyil. lütfen bu şekilde videolar ile melekullahı ve ruhaniyeti şakillendirmiyelim. günahkar oluruz. bu videonun danimarkadaki karikatürüstten kalır yeri varmı? lütfen bu videoyu kaldıralım. saygılar.
ERKAN | 22.10.2010
arkadaşlar bu görüntüler yansımadan ibaret. tabiki kabe-i şerifde okunan sure-i şerif kad-r suresi fakat unutmamak gerekirki canlı ve cansız tüm varlıklar kabenin üzerinden geçmez. kabenin manevi yönüne bilen meleklerde manevi olarak kabe'nin arşa kadar olduğu için bırakın üzerine inmeyi üzerinden dahi geçmezler. sadece tüm melekler insanlar gibi kabenin etrafında tavaf ederler. ki o anda inen melekler bir kaç saniyede, sadece bir kaç tane deyiller, tam aksine milyonlarca, milyarlarca, tabiri caizse allahu teala bilir sayılarını, bizce sayısız melek iner o mekana. bizler bu melekleri gözle görmemiz mümkün deyil. ki kamerayı çekmek hiç mümkün deyil. lütfen bu şekilde videolar ile melekullahı ve ruhaniyeti şakillendirmiyelim. günahkar oluruz. bu videonun danimarkadaki karikatürüstten kalır yeri varmı? lütfen bu videoyu kaldıralım. saygılar.
mustafa tekin | 22.10.2010
arkadaşlar acaba bu kuranı kim okuyor ama onların melek olup olmadığını anca allah bilir melek de olabilir zaten güzel kuran okunan yere melekler gelir bence bi daha gözden geçirin
ahmet coştu | 19.10.2010
arkadaşlar kabe imamı kadr süresini okuyor. kadr süresinin meali aşağıda.1- Şüphesiz, biz onu (Kur'an'ı) Kadir gecesinde indirdik. 2. Kadir gecesinin ne olduğunu sen ne bileceksin! 3. Kadir gecesi bin aydan daha hayırlıdır. 4. Melekler ve Ruh (Cebrail) o gecede, Rablerinin izniyle her türlü iş için iner de iner. 5. O gece, tan yerinin ağarmasına kadar bir esenliktir.
ahmet cerit | 12.10.2010
allahın ısıne karısılma allah herkeze gıtmeyı nasıp etsın kutsal topraklara ayakbasmayı ıbadet etmeyı
ilknur | 09.10.2010
bencede katılıyorum allah ve peygamberden başka kimse göremez en iyisini ALLAH bilir
ESKİSEHİR | 06.10.2010
Sözlükte "haberci, elçi, güç ve kuvvet" anlamlarına gelen melek, Allah'ın emriyle çeşitli görevleri yerine getiren, gözle görülmeyen nûrânî ve ruhanî varlıktır.
murat çelik | 28.09.2010
bu video doğru veya yalan.ne fark eder.eğer doğruysa güzel bişey.peki yalansa siz meleklerin var olduğuna inanmıyacakmısınız?arkadaşlar böyle şeylere takılmayın.melekler zaten var.inansakta,inanmasakta.
Cihan | 20.09.2010
zekeriya büyük arkadaşım söylediğin şey doğru değil , mevlana hazretleri 5 yaşında melekleri görmeye başlamıştır ama peygamber değildir , Allah dostlarına isterse gösterir meleklerinin
Cihan | 20.09.2010
zekeriya büyük arkadaşım söylediğin şey doğru değil , mevlana hazretleri 5 yaşında melekleri görmeye başlamıştır ama peygamber değildir , Allah dostlarına isterse gösterir meleklerinin
Serhat tekin | 20.09.2010
Mahfuz bence doğru söylüyor ..... Ama doğrusunu ALLAH C.C. Bilir
ugur | 19.09.2010
Bukadar müslümanın işi gücü yok mekkede size safsata uydurmak icin kamera veya ışık oyunları oynuyacaklar,işte hayatlarınız bukadar basit oldugu icin herseyi basit düşünüyorsunuz.Yorumlarınızda hiç akılcı birşeyler olmazmı? biraz okuyunda birşeyler ögreninde bilincleriniz acılsın.
Mahfuz | 16.09.2010
arkadaşlar, az çok fizik görmüş, dikkatli gözlere sahip, akıllı her insan farkedecektir ki melek diye söylenen beyazlıklar, kameranın hareketiyle oluşan, çevredeki aydınlatmaların kamera merceği üzerinde oluşturduğu ışık oyunlarıdır. böyle saçmalıklara kanmayın. bu iş aklı gözünde (yani sadece gördüğüne inanan), (genelde hristiyanların) resimlerde, videolarda hayalet arayan, mistik birşeyler uydurma çabasında olan insanların adetidir. müslümanların adeti değildir bunlar. görebiliyorsan kendi gözlerinle gör, sony'nin gözlerinden değil!
ZEKERIYA BÜYÜK | 15.09.2010
boyle bır şey imkansız meleklerı peygamberlerın dışında kımse göremezzzzzz...;)
sinan baba | 15.09.2010
FaLcaTA
kardes kv | 14.09.2010
bencee uzaylilar
ismail ata | 14.09.2010
en doğrusunu ALLAH cc bilir
Fahreddin | 14.09.2010
Ne önemi var ki!Görmeden iman etmek imanın nevt noktası!Ha gerçek görüntü hada yapay!ALLAH cc bizlericemalini görenlerden eylesin inş!Meleklere öyle yada böyle iman ediniz!Sa.
SELMAN | 14.09.2010
ARKADAŞLAR LÜTFEN İNANMAYIN BÖYLE ŞEYLERE SADECE PEYGAMBERLERE GÖRÜNEN MELEKLER NASIL OLURDA GÖRÜNÜR ANLAMIYORUM LÜTFEN İNANMAYIN BÖYLE ŞEYLERE ŞÜPHESİZ MELEKLER VARDIR TABİKİDE AMA AP AÇIK ÇIPLAK GÖZLE GÖRMEMİZ MÜMKÜN DEĞİLDİR MELEKLER NASIL BİR VARLIK OLDUĞU KİTAPLARDA YAZILMIŞ ONA GÖRE TASARLANIP VİDEO EDİLMİŞ tabiki en iyisini bilen yinede rabbimdir ne kadar şükretsek azdır müslüman insanlardan olmuşuz buna şükredelim efendimize sonsuz salat ve selam olsun
ali alakaş | 10.09.2010
allahım sen bizi yaratansın sen tum milleten yardım eyleyensin allahım tum milletimizi yardım eyle amin
sinan aydemir | 10.09.2010
allahımmmm
niyazi yılmaz | 10.09.2010
olur mu ole sey cnm melekler gozle gorulemeyen daha doğrusu buyuk zatların felan dısında çıplak gozle goremeyeceği varlıklardır yok bunlar melek değil montojla felan bıseyler yapmışlardır
ali kemal | 08.09.2010
arkadaşlar lütfen ilmihalden meleklerin nasıl varlıklar oldugunu okuyalım ve bakalım bu neymiş siz karar verin
devrim-yolcusu@hotmail.com | 05.09.2010
Ey yüce mevlam sen nelere kadirsin tüm ilam aleiminin kadir gece hayırlara vesile olmasını temeni ederim: